کد خبر : 103063 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد - 15:38
۱۰ نکته برای افزودن سبک مدرن به دکوراسیون خانه های قدیمی طراحی داخلی فقط ایجاد خانه ای که جدید و امروزی به نظر برسد نیست  طراحی فضای داخلی می تواند در مورد حفظ گذشته و احترام به شخصیت یک خانه قدیمی باشد اگر مالک خانه ای قدیمی هستید و علاقه به طراحی فضا و تلفیق سبک ان به سبکی مدرنتر دارید در ادامه با نکات زیر همراه باشید….

طراحی داخلی فقط ایجاد خانه ای که جدید و امروزی به نظر برسد نیست  طراحی فضای داخلی می تواند در مورد حفظ گذشته و احترام به شخصیت یک خانه قدیمی باشد اگر مالک خانه ای قدیمی هستید و علاقه به طراحی فضا و تلفیق سبک ان به سبکی مدرنتر دارید در ادامه با نکات زیر همراه باشید….

۱.دیوارها و سقف را رنگ کنید تا نقص ها پنهان شود. اغلب از اولین ویژگی هایی که شما را عاشق خانه ای قدیمی می کند، قالب های زیبا ، تزئینات و جزئیات دربها است که در دوره دیگری ساخته شده است، بنابراین یک رنگ ساده اولین قدم شما برای حفظ و برجسته سازی این جزئیات است. می توانید، با ایجاد سایه ای پررنگ مانند خاکستری یا قهوه ای تیره بر روی دربها ، آنها را برجسته سازی کنید.

 

 

۲.اگر تزئینات خانه مانند گچبری ها سالم و زیبا باقی مانده ، آن را با رنگی خنثی اما متضاد رنگ کنید زیرا یک سایه متضاد خنثی یا تقریبا خنثی باعث برجسته شدن آن می شود، استفاده از همان رنگ  در تنالیته روشن تر روی سقف کمک می کند تا جلوه ای زیبا درمعماری فضا ایجاد کنید.

۳.شیشه های رنگی را از دست ندهید اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که پنجره های شیشه ای رنگی زیبایی داشته باشید ، دیوارهای ساده به آنها اجازه خودنمایی بیشتری می دهند.

 

 

۴.در طول روز از سایه اندازی نور خورشید در خانه های قدیمی استفاده کنید سایه های نور ، احساسی مدرن در فضا ایجاد می کنند و زیبایی دکور را در طول روز بیشتر می نمایند ضمن اینکه در ساعات مختلف ظاهری متفاوت به دکور می بخشند.

۵.برای پنهان کردن پنجره های نیازمند تعمیر یا آسیب دیده از پرده استفاده کنید. خانه های قدیمی اغلب در مکان های غیرمعمول پنجره هایی دارند و یا تعدادی پنجره های کوچک کنار هم قرارمیگیرند ، اما یک پرده یکنواخت می تواند راه عالی برای پوشش یکنواخت پنجره ها و جلوگیری از ورود نور مزاحم باشد.

۶.در خانه های قدیمی برای ایجاد ظاهری مدرن از قفسه بندی های باز در دکوراسیون استفاده کنید این روش روشی شیک برای افزودن فضای ذخیره سازی و نمایش اقلام دکوری ، کتابها و .. که یادآور هویت خانه های قدیمی و تاقچه های قدیمی اما به سبکی مدرن است.

 

 

۷.مبلمان ساده معاصر را به فضا اهدا کنید. به طور کلی ، مبلمان ساده ابزاری مناسب برای ایجاد حس زندگی مدرن در یک خانه سنتی است به دنبال بافت های غنی ،خطوط شارپ و رنگ های ملایم باشید .

۸- سبک های کلاسیک و مدرن را با هم تلفیق کنید. از مبلمان متناسب با دوره خانه و همچنین برخی ازاکسسوری های مدرن در کنار انها کمک بگیرید.

 

 

۹-خانه های قدیمی اغلب دارای چیدمان و پلان های غیر معمول هستند و می توانند فضاهای باریک و طولانی داشته باشند که چیدمان و تفکیک فضایی با آنها سخت به نظر می رسد. برای کارایی بهتر ، یک مستطیل را به چندین منطقه مربع  شکل تفکیک کنید ، با استفاده از فرش ها و چیدمان مبلمان حوزه های را تعریف و از هم مجزا بسازید.

۱۰-برای بهتر شدن دکوراسیون از یک طراح داخلی کمک بگیرید تا راهکارهای بهتری به شما ارائه دهد.