کد خبر : 103102 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد - 18:21
گزارشی از آیین رونمایی از سریال «زخم کاری» آیین رونمایی از دو قسمت ابتدایی سریال «زخم کاری» چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل این سریال برگزار شد.

آیین رونمایی از دو قسمت ابتدایی سریال «زخم کاری» چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل این سریال برگزار شد.

در این آیین رونمایی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیتی محدود در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، عوامل سازنده سریال «زخم کاری» به همراه خبرنگاران و منتقدان و سینماگران به تماشای دو قسمت ابتدایی این سریال نشستند.

در بخشی از این مراسم که با اجرای محمدرضا مقدسیان همراه بود، محمدحسین مهدویان در سخنانی کوتاه اظهار امیدواری کرد که مخاطبان این سریال از این مجموعه لذت ببرند. در ادامه ویدئویی از صحبت‌های محمود حسینی‌زاد نویسنده کتاب «بیست زخم کاری» که سریال با اقتباس از آن ساخته شده، پخش شد که نحوه نگارش این کتاب را توضیح داد.

سپس برخی از بازیگران این سریال همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی‌فر، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی و محمدحسین مهدویان روی سن رفتند. پس از آن قسمت اول و دوم سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سالن اصلی پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش در این مراسم ابراهیم امینی، حبیب والی‌نژاد، الهه حصاری، سروش صحت، علی سرتیپی، مه‌لقا باقری، حبیب خزایی‌فر، محمدحسین مهدویان، سیاوش طهمورث، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، عباس جمشیدی‌فر، ابراهیم امینی و امیرحسین هاشمی حضور داشتند.