کد خبر : 103120 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد - 12:15
سازندگان «احضار» و «اره» فیلمی ترسناک با داستانی واقعی می‌سازند «دارن لین بوسمن»؛ کارگردان ۴ قسمت از مجموعه «اره»، قرار است به زودی ساخت مجموعه سینمایی و ترسناک «عمارت لالوری» را با کمک تیم سازندگان مجموعه «احضار»، آغاز کند.

«دارن لین بوسمن»؛ کارگردان ۴ قسمت از مجموعه «اره»، قرار است به زودی ساخت مجموعه سینمایی و ترسناک «عمارت لالوری» را با کمک تیم سازندگان مجموعه «احضار»، آغاز کند.

«چاد» و «کری هیس» که وظیفه نویسندگی قسمت نخست مجموعه موفق «احضار» (the conjuring) را بر عهده داشتند و جزو سازندگان آن بوده‌اند، فیلم‌نامه فیلم جدید خود را نوشته و برای ساخت آن، با کارگردان آخرین قسمت از مجموعه «اره» (saw)، به توافق رسیدند.

این مجموعه فیلم که «عمارت لالوری» (the lalaurie mansion) نام دارد، در زمان حال روایت خواهد شد و مرتبط با عمارت لالوری است که به خاطر یکی از ساکنین سابق آن، به شهرت رسیده است.

«ماری دلفین مکارتی» که با نام «مادام لالوری» مشهور است، نام یک زن و صاحب عمارت لالوری در سده ۱۹ میلادی بود که خدمتکاران و برده‌های خود را به وحتشناک‌ترین شکل ممکن، به قتل می‌رساند. پس از یک آتش سوزی در این عمارت، راز وی برملا شد ولی وی در نهایت توانست از دست قانون فرار کند.

بازدید از این خانه از سال ۱۹۳۲ تاکنون ممنوع بوده است با این حال عوامل سازنده این مجموعه جدید اعلام کرده‌اند که بخشی از فیلم‌برداری این فیلم را در این مکان انجام خواهند داد. صاحب کنونی این عمارت، از دوستان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است و به همین دلیل به آنها اجازه حضور در این خانه را داده است.

گرچه هنوز بازیگری برای این فیلم انتخاب نشده است و فیلم‌برداری آن آغاز نشده، اما سازندگان این فیلم امیدوارند که بتوانند این فیلم را در اواخر سال کنونی میلادی، منتشر کنند و روند ساخت این فیلم، به سرعت در حال انجام است.

همچنین گفته می‌شود که رقابت زیادی بین استودیوهای مطرح فیلم‌سازی و شرکت‌های استریم فیلم (نتفلیکس، آمازون و…)، برای گرفتن حق پخش این مجموعه به وجود آمده است.