کد خبر : 103124 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد - 12:46
محمدرضا گلزار در «آوازه خوان» مصطفی کیایی مصطفی کیایی که به تازگی با شکست کرونا از بیمارستان مرخص شده، به زودی سریال «بی گناه» را در مقام تهیه کننده وارد مرحله تولید می کند. اما او قصد دارد بلا فاصله بعد از تولید این سریال که کارگردانی آن را مهران احمدی برعهده دارد، سریال خودش را جلوی دوربین ببرد.

هفت صبح نوشت:«مصطفی کیایی که به تازگی با شکست کرونا از بیمارستان مرخص شده، به زودی سریال «بی گناه» را در مقام تهیه کننده وارد مرحله تولید می کند. اما او قصد دارد بلا فاصله بعد از تولید این سریال که کارگردانی آن را مهران احمدی برعهده دارد، سریال خودش را جلوی دوربین ببرد.

این سریال «آوازه خوان» نام دارد که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از آبان ماه تولیدش شروع شود. پیش از این در خبرها آمده بود که کیایی با جواد عزتی و سحر دولتشاهی برای بازی در این سریال به توافق رسیده است. اما تازه ترین خبر درباره این پروژه توافق ضمنی مصطفی کیایی با محمدرضا گلزار است.

طبق شنیده ها گلزار و کیایی تقریبا به توافق رسیده اند و فقط مانده امضای قرارداد که اگر اتفاق خاصی نیفتد، به زودی انجام خواهد شد تا اولین همکاری آنها با این سریال رقم بخورد.»