کد خبر : 103147 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد - 08:37
حال بد سحر زکریا و بیماری گلو و حنجره! سحر زکریا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از گلو درد و درد حنجره اش می گوید که باعث شده چند وقتی از فضای مجازی دور بماند. زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود.

سحر زکریا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از گلو درد و درد حنجره اش می گوید که باعث شده چند وقتی از فضای مجازی دور بماند.

زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود.

سحر زکریا هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که او را بیشتر با سریال‌های طنز مهران مدیری در شبکه ۳ سیما در سال‌های اخیر به یاد داریم، در مهر ماه گذشته، پست‌های آتشین علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

نوک پیکان حملات او متوجه مهران مدیری بود که سابقه فعالیت چندساله با وی داشت.

سحر زکریا از اینکه او مدتهاست توسط مهران مدیری و برخی از کارگردانان سینما به بازی گرفته نمیشود و نقشی ندارد، ابزار نارضایتی کرده بود و اعلام کرد که در ویدیویی، گوشه‌هایی از فساد در سینمای ایران را افشا خواهد کرد.

با این حال، اولین پست اینستاگرامی آبان ماهی سحر زکریا که به مناسبت آغاز به کار فیلمبرداری فصل دوم سریال هیولا منتشر شد، دوباره مهران مدیری را نشانه گرفت.

مهران مدیری قبلا گفته بود که از آبان ماه، سری جدید برنامه دورهمی در شبکه نسیم و فصل دوم سریال هیولا را استارت می‌زند که باید ببینیم وضعیت کرونای ایران در نیمه دوم سال ۹۹، چه وضعیتی را برای او و برنامه‌هایش رقم می‌زند.

سحر زکریا در پستی که صبح جمعه ۲ آبان ۹۹ در اینستاگرامش منتشر کرد و اجازه کامنت زنی را به ۱۳۰ هزار دنبال کننده‌اش نداد نوشت:

خوش به غیرتتان! تیم مهران مدیری امروز این رسانه به همه ما توهین می‌کند و شما خاموش هستید. متاسفم به چه حقی اینگونه زحمات سالهای یک تیم را با دیالوگهای ناشایست به زیر سوال می‌بربد.