کد خبر : 21965 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۹ فروردين - 15:36
ضروری ترین عضو های استایل یک خانم کدام است؟ به گفته‌ی استایلیست های حرفه‌ای بهتر است لباسی را خریداری کنید که هم آن را دوست داشته باشید و هم برای شما کاربرد داشته باشد.در این مطلب راجع به انواع لباس و کفش های ضروری در کمد هر خانم صحبت می‌کنیم.

به گفته‌ی استایلیست های حرفه‌ای بهتر است لباسی را خریداری کنید که هم آن را دوست داشته باشید و هم برای شما کاربرد داشته باشد.

در این مطلب راجع به انواع لباس و کفش های ضروری در کمد هر خانم صحبت می‌کنیم.

این لیست پر استفاده ترین و سودمندترین عضو های مکمل استایل هستند که به شما کمک می‌کنند استایلی شیک و همیشگی داشته باشید.

 

تی شرت سفید

تی شرت سفید مناسب همه ی فصل ها به خصوص فصل های گرمی مانند تابستان است و به دلیل سادگی زیاد قابلیت ست شدن با انواع شلوار، دامن، کت یا مانتو و شال رنگارنگ و طرح دار را دارد.

 

 

پیراهن مشکی

به گفته ی طراح بزرگ خانم کوکو شنل، هر خانم در کمد خود به یک پیراهن مشکی احتیاج دارد. این پیراهن مناسب انواع میهمانی های رسمی و خودمانی است و قابلیت ست شدن با انواع رنگ، طرح و اکسسوری مانند کیف و کفش را دارد.

 

 

شلوار جین تیره و چسبان

از عضوهای جداناپذیر استایل روزانه ی هر خانم می توانیم به شلوار جین تیره و چسبان اشاره کنیم که مد روز هستند و قابلیت ست شدن با لباس های تیره و روشن را دارند و عضو چهار فصل و همیشگی در استایل هستند.

 

 

کفش پاشنه بلند مشکی

از جمله مواردی که کامل کننده ی همیشگی استایل های روزانه یا مجلسی است. این کفش ها به دلیل داشتن رنگ تیره و خنثی مناسب برای ست شدن با انواع لباس های رنگی و طرح دار است.

 

 

شومیز

این قطعه ی لباس که برگرفته از استایل مردانه است، ترکیب فوق العاده ای با دامن، شلوار، کت، کاپشن و جلیقه می سازد. شومیز ها مناسب همه ی فصل ها بوده و یک آیتم راحت برای استایل است.

 

 

پیراهن های خنک

این لباس ها مناسب فصل گرما هستند و به دلیل داشتن کش و بند برای بستن، انواع فرم های بدنی را در چاقی و لاغری ساپورت می کنند و مناسب برای پوشیدن زیر مانتو در فصل های گرم سال هستند.

 

 

کفش های بدون پاشنه

این کفش ها از پرکاربرد ترین عضو کمد هر خانمی است زیرا راحت ترین کفش ها برای استایل روزانه و حتی استایل های کمی رسمی و مجلسی تر هستند. رنگ های خنثی این نوع کفش بهترین انتخاب برای ست شدن با انواع لباس و استایل هستند.

 

 

کت جین

یکی از لباس های ابدی دنیای مد که در تمامی فصل ها قابل ست شدن با لباس های متفاوت است رنگ نسبتا روشن جین این کت ها مناسب ترین انتخاب برای انواع استایل ها و رنگ ها است.

 

 

شلوار مشکی

عضوی جداناپذیر از انواع استایل ها که قابلیت ست شدن با لباس های روزمره و رسمی را دارند این شلوارها چهار فصل هستند و با انواع لباس های بافت، آستین کوتاه و تابستانی، کت های اداری و مجلسی، کفش های ساده و یا اسپورت قابلیت ست شدن دارند.