گالری ساعت علیزاده
بیوگرافی سیما مطلبی بازیگر نقش مهسا در سریال «بوتیمار»

بیوگرافی سیما مطلبی بازیگر نقش مهسا در سریال «بوتیمار»

سیما مطلبی در سریال کمدی «بوتیمار» نقش مهسا را بازی می کند.بیوگرافی این بازیگر سینما و تلویزیون را در ادامه مطلب بخوانید.

بیوگرافی سیما مطلبی

سیما مطلبی متولد 29 تیرماه سال 1355 در تهران و دانش آموخته رشته مدیریت آموزش است که کار هنری خود را از سال 1379 ابتدا با حرفه گریم آغاز کرد و بعد از مدتی با گذراندن دوره های تخصصی بازیگری، وارد این حرفه شد و کار بازیگری خود را با ایفای نقش در چهار تله فیلم آغاز کرد.

 

 

آغاز فعالیت هنری

مطلبی از کودکی به دلیل علاقه خیلی شدید به حرفه بازیگری در کنار تمامی فعالیت های خود به کلاس های, بازیگری هم میرفت و خیلی به این موضوع توجه داشت .تا این که توانست به یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون, مبدل گردد.وی هم اکنون ۱۳ سال است که بازیگری را به طور حرفه ای در پیش گرفته است.

از سال ۱۳۷۹ وارد دنیای بازیگری حرفه‌ای شد و در سریال تلویزیونی “خواب دیدم کودکی ام را” به کارگردانی مرتضی شاملی اولین گام خود را به سوی بازیگری برداشت

در سال ۱۳۸۰ در سریال آخرین روزهای شاد بودن به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بازی کرد که از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت و به شهرت او در بین مخاطبان تلویزیونی انجامید ، در سال ۱۳۸۱ در سریال عروج که در ۱۳ قسمت از شبکه سوم سیما پخش می شد بازی کرد و همچنین در سریال‌های بانوی دیگر و ریحانه و نرگس به کارگردانی سیروس مقدم در دهه ۸۰ بازی کرده است

این بازیگر بازی در سریال های «خط شکن»، «خسته دلان»، «شب هزارویکم» ، «بوی باران»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و فیلم های «دل شکسته» ساخته علی رویین تن و «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز را در کارنامه هنری خود دارد.

 

سیما مطلبی در سریال بوتیمار

سیما مطلبی در سریال «بوتیمار» در نقش مهسا همسر (سپند امیرسلیمانی) ایفای نقش کرده است که به گفته خودش زنی است که از کارهای خلاف همسرش بی خبر است و بعد از آگاه شدن، سعی می کند تا به کسانی که همسرش از آنها کلاهبرداری کرده است، کمک کند. 

تهیه کنندگی این اثر بر عهده مهران مهام می‌باشد و بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند بازیگرانی توانمند هستند که از جمله آنها می‌توان به حمید لولایی مرجانه گلچین علی صبوری سپند امیر سلیمانی و اشکان اشتیاق اشاره کرد.

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

 

وضعیت ازدواج سیما مطلبی

این خانم هنرمند در حال حاضر متاهل بوده و همسرش حامد قدیری نام دارد حاصل ازدواج او یک فرزند دختر به نام نگار می باشد.

 

اینستاگرام سیما مطلبی

سیما مطلبی نیز همانند دیگر بازیگران نام آشنا، در فضای مجازی فعالیت دارد تا اینگونه تعامل بهتری با مخاطبان خود داشته باشد. صفحه اینستاگرام وی را می توانید از طریق آیدی simamotalebi دنبال کنید.

 

 

فیلم شناسی: 

فیلم سینمایی:

دل‌شکسته (علی روئین تن ۱۳۸۷), مسیر عشق (مسافر کربلا) (۱۳۸۷)

فیلم تلویزیونی:

سر پیری و معرکه گیری (راهب قاسمیان ۱۳۹۱)

مجموعه تلویزیونی:

خسته‌دلان (سیروس الوند), مادرانه (جواد افشار)(۱۳۹۲), عطر سیب, نرگس (سیروس مقدم)(۱۳۸۵), ریحانه (سیروس مقدم)(۱۳۸۴), بانویی دیگر (سیروس مقدم)(۱۳۸۳), عروج, بدون شرح (مهدی مظلومی)(۱۳۸۰), ‌# نابرده رنج (علی‌رضا بذرافشان)(۱۳۹۰), هفت سنگ (علیرضا بذرافشان)(۱۳۹۲).

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.