گالری ساعت علیزاده
ده پدر به یادماندنی تاریخ سینما به انتخاب وب سایت استاکر: از «پدرخوانده» تا «جدایی نادر از سیمین»

ده پدر به یادماندنی تاریخ سینما به انتخاب وب سایت استاکر: از «پدرخوانده» تا «جدایی نادر از سیمین»

وبسایت استاکر در مقاله‌ای 25 پدر به یادماندی تاریخ را به تصویر کشیده که ده پدر برتر این لیست را با هم مرور می‌کنیم.

وبسایت استاکر در مقاله‌ای 25 پدر به یادماندی تاریخ را به تصویر کشیده که ده پدر برتر این لیست را با هم مرور می‌کنیم.

10) کشتن مرغ مقلد (1962) 

آتیکوس فینچ پدری نمادین و قهرمان فیلم «کشتن مرغ مقلد» است که برای گریگوری پک جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را هم به ارمغان آورد.

9) خون به پا خواهد شد (2007)دنیل دی لوئ

یس در این فیلم نقش یک معدنچی نقره را بازی می‌کند که همراه با پسرخوانده‌اش به سمت غرب آمریکا می‌رود تا بتواند با پیدا کردن نفت، ثروتمند شود.

8) ایندیانا جونز و آخرین نبرد صلیبی (1989)

سومین فیلم از سری فیلم‌های ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد به سراغ پدر ایندیانا با بازی شان کانری رفت، که در جستجو برای پیدا کردن جام مقدس یا همان آخرین جام مسیح، ناپدید شده بود.

7) زیستن (1952)

در این فیلم آکیرا کوروساوا، شاهد داستان یک بوروکرات پیر در توکیو هستیم که متوجه می‌شود بیماری مرگباری دارد در میان این کارهای این مرد در حال مرگ سرزدن به پسر دور و غریبه و نمک نشناسش هم قرار دارد.

6) دزد دوچرخه (1948)

روایت یک مرد فقیر در ایتالیای بعد از جنگ است که به همراه پسرش برونو، در جستجوی دزد دوچرخه خود در خیابان‌های رم است.

5) جدایی نادر از سیمین (2011)

زنی که می‌خواهد دخترش را بردارد و به خارج از ایران برود اما شوهرش می‌خواهد در ایران بماند و از پدر پیرش مراقبت کند. مرد، زن جوانی را استخدام می‌کند تا از پدرش نگهداری کند، اتفاقی که درگیری و درام را بیشتر و بیشتر می‌کند.

4) انگل (2019)

زندگی دو خانواده کره‌ای، در هم می‌پیچد. وقتی که خانواده فقیر نقشه‌ای می‌کشد. نقشه ای با عواقبی عجیب و خشونت بار، مخصوصا برای دو پدر خانواده‌ها.

3) زندگی زیباست (1997)

یک پدر یهودی – ایتالیایی به همراه پسر جوانش در طول جنگ جهانی دوم به کمپ کار اجباری نازی‌ها فرستاده می‌شود.

2) جنگ ستارگان (1977)

قهرمانان فیلم لوک اسکای واکر و هان سولو، پرنسس لیا را از ستاره مرگ نجات می‌دهد. آنها در همین حال با دارث ویدر شیطانی مبارزه می‌کنند که اسکای واکر باور دارد پدرش توسط او کشته شده.

1) پدرخوانده (1972)

شخصیتی که در شبکه ای از دوز و کلک، خیانت و درام قرار گرفته و در همین حال روابط او با خانواده‌اش مخصوصا با پسرش مایکل (آل پاچینو) بخش اصلی فیلم را تشکیل می‌دهند.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.