گالری ساعت علیزاده
میلاد کی مرام در یک قدمی اجرای یک تلنت موسیقی

میلاد کی مرام در یک قدمی اجرای یک تلنت موسیقی

«میلاد کی مرام»که تا همین یکی دو هفته پیش«سیاوش» را در حال پخش داشت،این روزها به همراه گروهی از نویسندگان درحال کار روی فیلمنامه فصل دوم این سریال هستند. فیلمنامه این فصل در حالی در حال نگارش است که کیمرام با پیشنهاد وسوسه کننده ای مواجه شده است.

«میلادکی مرام»که تا همین یکی دو هفته پیش«سیاوش» را در حال پخش داشت،این روزها به همراه گروهی از نویسندگان درحال کار روی فیلمنامه فصل دوم این سریال هستند. فیلمنامه این فصل در حالی در حال نگارش است که کیمرام با پیشنهاد وسوسه کننده ای مواجه شده است.

علی اوجی قصد تهیه و کارگردانی یک تلنت در عرصه خوانندگی را دارد. این تلنت که نام آن «آوای جادویی» است قرار است برای پخش اختصاصی از یکی از پلتفرم ها آماده شود. برای اجرای این تلنت، مذاکراتی با میلاد کیمرام انجام شده است. مذاکراتی که نتیجه آن تا حدودی مثبت است و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید کیمرام را از حالا مجری مسابقه «آوای جادویی» بدانیم.

برای انتخاب داوران این مسابقه هم مذاکراتی با خواننده ها و آهنگسازهای مطرح انجام شده که تا الان با علیرضا افکاری و سیروان خسروی توافق قطعی شده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.