گالری ساعت علیزاده

انتشار دومین تریلر فیلم «Space Jam: A New Legacy» با بازی لبرون جیمز

کمپانی وارنر، دومین و جدیدترین تریلر رسمی از فیلم «Space Jam: A New Legacy» با بازی «لبرون جیمز» را منتشر کرد.

کمپانی وارنر، دومین و جدیدترین تریلر رسمی از فیلم «space jam: a new legacy» با بازی «لبرون جیمز» را منتشر کرد.

فیلم «space jam: a new legacy» به کارگردانی مالکوم دی.لی، دنباله‌ای بر فیلم space jam محصول سال ۱۹۹۶ است و ستاره‌ی افسانه‌ای بسکتبال، لبرون جیمز در آن ایفای نقش می‌کند.

جیمز در این فیلم در نقشی خیالی و داستانی از خودش را ایفا می‌کند. نقش مشابه او در فیلم اول این مجموعه را مایکل جوردن، دیگر بسکتبالیست افسانه‌ای، ایفا کرده بود.

علاوه‌بر جیمز، از دیگر بازیگرانِ این سریال می‌توان به: سونکوا مایکل-گرین، دان چیدل، خوشا روکمور و بازیگر تازه‌وارد، سدریک جو که ایفاگر نقش پسر جیمز به‌نامِ دام، است، اشاره کرد.

داستان فیلم مشابه طرحِ داستانی فیلم اول این مجموعه است: جیمز باید به دار و دسته‌ی «tune» که اعضایش شامل چندین شخصیت از سریال کارتونی «looney tune» است، بپیوندد تا بتواند خود و پسرش را از شَر دنیای دیجیتالی که در آن گیر افتاده‌اند، نجات دهد. این دنیای دیجیتالی توسط شخصیت شرور فیلم، یعنی «al-g rhythm» با بازی دان چیدل، خلق شده است.

فیلم «space jam: a new legacy» در تاریخ ۱۶ ژویٔیه (۲۶ خرداد)، به‌صورت هم‌زمان در سرویس استریمینگ hbo max و بر پرده‌ی سینماها نمایش داده خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.