گالری ساعت علیزاده

انتشار تریلر فیلم «Locked Down» با بازی آن هتوی

سرویس HBO Max به تازگی تریلری از فیلم «Locked Down» (خانه نشینی) را منتشر کرده است.

سرویس hbo max به تازگی تریلری از فیلم «locked down» (خانه نشینی) را منتشر کرده است.

این فیلم کمدی و رومانتیک با مضمون پاندمی به کارگردانی داگ لیمان ساخته شده و ستارگانی همچون آن هتوی و چیویتل اجیوفور در آن هنرنمایی می کنند. این دو هنرپیشه در نقش زن و شوهری در صحنه ظاهر می شوند که در شرف جدایی از یکدیگر بوده، اما به خاطر شیوع کرونا و آغاز دوران قرنطینه خانگی در لندن، مجبور می شوند تا مدت بیشتری زیر یک سقف باقی بمانند.

فیلم «خانه نشینی» در تاریخ ۱۴ ژانویه روی سرویس پخش hbo max به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم توانسته توجه بسیاری را در فستیوال مجازی فیلم تورنتو (ماه سپتامبر) به خود جلب کند.

فیلم نامه توسط استوین نایت، سازنده دو سریال معروف تابو (taboo) و پیکی بلاندرز (peaky blinders) نوشته شده است. داگ لیمان نیز کارگردانی این محصول را بر عهده دارد.

جالب اینکه «locked down» تا حدی تداعی کننده فیلم دیگری از این کارگردان، یعنی «آقا و خانم اسمیت» است. استیون مرچنت، میندی کالینگ، لوسی بوینتون، دولی هیل، جزمین سیمون، بن استیلر و بن کینگزلی نیز در فیلم خانه نشینی ایفای نقش می کنند.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.