گالری ساعت علیزاده
بهترین ترکیب رنگ های فصل زمستان

بهترین ترکیب رنگ های فصل زمستان

در این مطلب به معرفی رنگ مناسب برای لباس در فصل زمستان می‌پردازیم که سبب می‌شوند شما زیبا و خوش پوش‌تر به چشم بیاید.

خوش پوشی و زیبا به نظر آمدن برای اغلب خانم‌ها مهم است و آن‌ها همواره به دنبال راهی هستند تا زیبا‌تر و خوش پوش‌تر به چشم بیایند، شرایط جوی مخصوص به هرفصل سبب شده است تا یکسری از رنگ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند در این مطلب به معرفی رنگ مناسب برای لباس در فصل زمستان می‌پردازیم که سبب می‌شوند شما زیبا و خوش پوش‌تر به چشم بیاید.

 

رنگ شتری

رنگ شتری را همواره در لباس های زمستانی مشاهده می کنید که از کیف و بوت تا پالتو و شال، این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ ها در فصل زمستان است و جلوه زیبایی به شما می دهد.

 

 

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی بیشتر یادآور فصل پاییز و برگ ریزان است اما برای استایل زمستانی هم بسیار عالی است، اگر نمی خواهید یک کت به رنگ نارنجی بپوشید می توانید یکی از اکسسوری ها مانند کلاه یا شال گردن را نارنجی انتخاب کنید. شما می توانید نارنجی را با سبز، بورگاندی، خاکستری و مشکی ست کنید.

 

 

رنگ بنفش

افراد با رنگ پوست روشن از رنگ بنفش استفاده کنند به افرادی که مو و پوست روشن دارند توصیه می شود تا از رنگ بنفش استفاده کنند، این رنگ سبب آن می شود تا خوش پوش تر و زیباتر به نظر رسید به دلیل متفاوت بودن این رنگ به سایر رنگ ها برای پوشش هایی مانند کفش و بوت جالب نیست.

 

 

رنگ پاستلی

این رنگ دخترانه یکی از بهترین انتخاب ها برای پالتو و اکسسوری زمستانی است و به خوبی حس و حال زمستان را القا می کند. شما می توانید این رنگ را با طوسی، خاکستری، سفید و مشکی ست کنید.

 

 

رنگ آبی نفتی

آبی نفتی شباهت زیادی به آبی کلاسیک همان رنگ سال 2020 دارد، شما می توانید این رنگ زیبا و زمستانی را با خاکستری، بژ، و زرشکی ست کنید.

 

 

رنگ قرمز

قرمز رنگ گرمی است که طراحان لباس برای لباس های پاییزه و زمستانی پیشنهاد می کنند رنگ قرمز جز جذابترین رنگ ها بوده و با رنگ های مشکی و سرمه ای ست می شود.

 

 

رنگ خاکستری

این رنگ مانند تصور یک آسمان بارانی و ابریست، این رنگ نیز مخاطبان خاص خودش را دارد و جز رنگهاییست که در فصل پاییز و زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و در ماه های گرم سال طرفداری ندارد.

 

 

رنگ خردلی

رنگی گرم، دلپذیر، با آرامش که احساس بسیار خوبی را به شما و اطرافیانتون خواهد داد، این رنگ مناسب کسانی است که می خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند و احساس گرمی و آرامش را هم به خود و هم به دیگران منتقل کنند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.