گالری ساعت علیزاده

انتشار اولین تیزر سریال کمدی «Young Rock» دواین جانسون

اولین تیزر رسمی از سریال کمدی «Young Rock» که برای شبکه NBC پخش خواهد شد، با داستانی از زندگینامه دواین جانسون منتشر شد.

اولین تیزر رسمی از سریال کمدی «young rock» که برای شبکه nbc پخش خواهد شد، با داستانی از زندگینامه دواین جانسون منتشر شد.

«young rock» شامل شرح وقایع زندگی دواین جانسون که شخصیت او را شکل داده است می‌شود که او قرار است در هر قسمت از این سریال حضور داشته باشد. ساخت این سریال در ماه ژانویه شروع شده بود.

بردلی کانستنت در نقش جانسون در سن ۱۵ سالگی، ستاره سریال «marco polo» اولی لاتوکفو در نقش جانسون در بازه سنی ۱۸ تا ۲۰ سالگی زمانی که او برای بازی در فوتبال آمریکایی در دانشگاه میامی استخدام شد، آدریان گرولکس در نقش جانسون در سن ۱۰ سالگی، استیسی لیلوآ در نقش مادر جانسون با نام آتا جانسون، جوزف لی اندرسون در نقش پدر مرحوم جانسون، آنا توئسیلا در نقش مادربزرگ جانسون با نام لیا مایوا بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال توسط بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال، کمپانی «seven bucks productions» متعلق به دواین جانسون و کمپانی نهناتچکا خان با نام «fierce baby productions» تولید خواهد شد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.