گالری ساعت علیزاده
ناگفته‌های گلشیفته فراهانی از اتفاقات بعد از بازی در فیلم Body of Lies

ناگفته‌های گلشیفته فراهانی از اتفاقات بعد از بازی در فیلم Body of Lies

گلشیفته فراهانی ۱۳ سال بعد از بازی در کنار لیٔوناردو دیکاپریو و راسل کرو در فیلم Body of Lies ساخته ریدلی اسکات، با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم در مراکش، به بیان اتفاقات پس از بازی در این فیلم پرداخت.

گلشیفته فراهانی ۱۳ سال بعد از بازی در کنار لیٔوناردو دیکاپریو و راسل کرو در فیلم body of lies ساخته ریدلی اسکات، با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم در مراکش، به بیان اتفاقات پس از بازی در این فیلم پرداخت.

 

 

«فیلمِ اندامى از دروغ پاییزِ ١٣٨٦ مراكش آخرین روز فیلمبردارى. هرگز در مخیله ام نمیگنجید كه بازى در این فیلم زندگىِ من را اینچنین زیر و رو خواهد كرد.

با آگاهى بر حساسیتِ موقعیت، اطمینان خاطر كسب كردم كه موضوع این فیلم، به حساسیتها دامن نخواهد زد.

پس بعد از فیلمبردارى اندامى از دروغ، چمدانها را بستم و با اطمینان مستقیم به خانه بازگشتم. و آنوقت بود كه واقعیت مانند پُتك بر سرم كوبید. تمامى وجودم را لرزاند. سختى و فشارِ آن ٧ ماهِ آخر در ایران، كه بیشتر شبیه یك فیلمِ سینمایٔى بود تا واقعیت، سرنوشت جدید و ناشناخته اى براى من رقم زد».

فیلم body of lies که در فارسی "یک مشت دروغ" و "مجموعه‌ دروغ‌ها" ترجمه شده است فیلمی اکشن به کارگردانی ریدلی اسکات است که بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو و راسل کرو در آن بازی کرده‌اند. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش یک پرستار عراقی را بازی کرد که نقشی کلیدی در فیلم دارد.

 


 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.