گالری ساعت علیزاده

انتشار دومین تریلر «سرزمین آواره‌ها» با بازی فرانسس مک دورمند

جدیدترین تریلر رسمی از فیلم «سرزمین آواره‌ها» (Nomadland) با بازی تحسین برانگیز «فرانسس مک دورمند» که قراراست ۱۹ فوریه امسال در سینما و شبکه هولو اکران جهانی شود، رونمایی و منتشر شد.

جدیدترین تریلر رسمی از فیلم «سرزمین آواره‌ها» (nomadland) با بازی تحسین برانگیز «فرانسس مک دورمند» که قراراست ۱۹ فوریه امسال در سینما و شبکه هولو اکران جهانی شود، رونمایی و منتشر شد.

«سرزمین آواره ها» که بخت های اصلی اسکار ۲۰۲۱ محسوب میشود، در اولین نمایش جهانی خود سال گذشته در جشنواره ونیز رونمایی شد و پس از کسب شیر طلایی بهترین فیلم و همچنین هوگوی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره شیکاگو، در جوایز مختلف انجمن های منتقدان نیز مورد توجه قرار گرفته و از سوی انجمن فیلم بوستون، شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس، انجمن ملی منتقدان سینمای آمریکا و نیز در شاخه بهترین فیلم و یا کارگردانی برگزیده شده است.

فیلم آمریکایی «سرزمین آوارگان» ساخته کلوئی ژائو چند روز پیش نیز، هم به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد و ژائو جایزه بهترین فیلمنامه سال را برد و هم فرانسیس مک‌دورماند بازیگر نقش اصلی آن با دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال تجلیل شد.

این فیلم که در نظرسنجی سالانه نشریه ایندی وایر از بیش از ۲۰۰ منتقد و روزنامه نگار سینمایی نیز در رتبه نخست برترین فیلم های سال ۲۰۲۰ قرار گرفته، «فرانسس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از یک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می‌کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می‌کند.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.