گالری ساعت علیزاده
مستند نت فلیکس درباره چالش های زندگی بریتنی اسپیرز

مستند نت فلیکس درباره چالش های زندگی بریتنی اسپیرز

دیروز ، TMZ گزارش داد که اسپیرز خودش در حال کار بر روی یک مستند درباره زندگی خودش است ، اگرچه با توجه به قانونی بودن قیم داشتن او دوره ، این کار از ابتدا در هاله از تردید به نظر می رسد.

دیروز ، tmz گزارش داد که اسپیرز خودش در حال کار بر روی یک مستند درباره زندگی خودش است ، اگرچه با توجه به قانونی بودن قیم داشتن او دوره ، این کار از ابتدا در هاله از تردید به نظر می رسد.

مخاطبان هنوز در مورد مضمون مستند اخیر framing britney spears بحث می کنند. اما ، مشابه مستندهای رقابتی جشنواره فایر ، نتفلیکس با نگاهی خاص به زندگی ، حرفه و مساله قیم داشتن اسپیرز خواهد پرداخت.

در گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شد ، گفته می شود که سرویس پخش آنلاین نتفلیکس در حال کار بر روی مستند ی درباره اسپیرز است که توسط ارین لی کار کارگردانی می‌شود. این مستند در حال حاضر کامل نشده است.

کمپانی نتفلیکس به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

پدر بریتنی،جیمی اسپیرز از سال ۲۰۰2 و پس از مشکلات روحی این خواننده مشهور آمریکایی ، و نگرانی‌هایی که درباره سلامت روانی او وجود داشت، نظارت و کنترل بر دارایی‌ها و زندگی دخترش را بر عهده گرفت، ‌و قیم و سرپرست قانونی او شد.

بر اساس قوانین آمریکا، قیمومت یا سرپرستی اشخاص در شرایطی اعمال می‌شود که نگرانی‌هایی درباره سلامت روانی آنها وجود داشته باشد.

البته جیمی اسپیرز در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که به دلیل مشکلات جسمی، از نظارت بر امور شخصی دخترش صرف نظر می‌کند، و فقط اداره امور مالی او را بر عهده خواهد داشت.

اما بریتنی اسپیرز سال گذشته میلادی با مراجعه به دادگاه خواستار برکناری کامل پدرش شده بود، تا شخصا اموال و دارایی‌های خود را مدیریت کند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.