گالری ساعت علیزاده
همکاری واکین فینیکس و آری آستر در فیلم «بلوار ناامیدی/Disappointment Blvd»

همکاری واکین فینیکس و آری آستر در فیلم «بلوار ناامیدی/Disappointment Blvd»

واکین فینیکس در فیلم «بلوار نومیدی» به کارگردانی آری آستر ایفای نقش خواهد کرد که کمپانی A24 تهیه پروژه را برعهده خواهد داشت.

واکین فینیکس در فیلم «بلوار نومیدی» به کارگردانی آری آستر ایفای نقش خواهد کرد که کمپانی a24 تهیه پروژه را برعهده خواهد داشت.

مدت‌ها زمزمه همکاری آری آستر و واکین فینیکس به گوش می‌رسید و حالا این پروژه در کمپانی a24 تهیه می‌شود .

عنوان فیلم استر و فینیکس «بلوار نومیدی» است. و «تصویری صمیمی و چند ساله از یکی از موفق ترین کارآفرینان تمام دوران" توصیف شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده است.

آستر سال گذشته گفته بود که فیلم جدیدش یک «کمدی ترسناک» خواهد بود و نسخه اولیه فیلمنامه را نوشته است. او افزوده بود تنها چیزی که می‌دانم فیلمی چهار ساعته خواهد بود.

واکین فینیکس که سال گذشته برای بازی در فیلم «جوکر» جایزه اسکار نقش اول مرد را تصاحب کرد، جدیدترین پروژه اش که چندی دیگر به سینماها می آید فیلم «c’mon c’mon» ساخته مایک میلز است.

فینیکس همچنین به عنوان بازیگر به پروژه «کوله پشتی» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول اپل نیز پیوسته است. فینیکس در فیلم اسکات قرار است به نقش ناپلئون بناپارت ظاهر شود.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.