گالری ساعت علیزاده
درباره عملکرد حامد بهداد، سحر دولتشاهی و پدرام شریفی در «می خواهم زنده بمانم» / همسرایان سمفونی عشق و ترس

درباره عملکرد حامد بهداد، سحر دولتشاهی و پدرام شریفی در «می خواهم زنده بمانم» / همسرایان سمفونی عشق و ترس

حامد بهداد ، سحر دولتشاهی و پدرام شریفی بازی های خیره كننده ای در «می خواهم زنده بمانم» به نمایش گذاشته اند. هفت صبح عملكرد این بازیگران كه سهم بسزایی در جذابیت سریال شهرام شاه حسینی دارند را بررسی كرده است.

حامد بهداد ، سحر دولتشاهی و پدرام شریفی بازی های خیره كننده ای در «می خواهم زنده بمانم» به نمایش گذاشته اند. هفت صبح عملكرد این بازیگران كه سهم بسزایی در جذابیت سریال شهرام شاه حسینی دارند را بررسی كرده است.

حامد بهداد: شمایل یك مسیٔول مخوف 

امیر شایگان یك مسیٔول مهم در قوه قضایٔیه است. او آن قدر قدرت دارد كه بتواند حكم متهمان را برگرداند و محكوم به اعدام را از مرگ نجات دهد. شایگان مردی است با اصول خاص خود؛ شمرده حرف می زند، به دیگران اجازه سوال نمی دهد، بر رای خود استوار است،‌نگاهی نافذ دارد، باهوش است و خود را در نهایت آدمی دلسوز نشان می دهد.حامد بهداد درک درست و كاملی از شخصیت امیر شایگان داشته. او همه رفتار كاراكتر را طوری مقابل دوربین به نمایش گذاشته كه در همان سكانس اول، ابهتش به جان مخاطب می نشیند. نوع نگاه ، شیوه بیان دیالوگ، نحوه نشستن و راه رفتن بهداد همه و همه در خدمت اقتدار و مخوف بودن امیر شایگان است. حامد بهداد معروف است به بازیگری برون ریز. او در نیمه دوم نود اما در شورشی ستودنی علیه خود ، نقش هایی بازی می كند كه نسبتی با شمایل پیشین ندارد. نمونه متاخر این اتفاق فیلم «قصر شیرین» است كه نقطه عطفی در كارنامه بهداد شده. او حالا با «می خواهم زنده بمانم» نقش متفاوت دیگری بازی كرده؛ نقشی كه ظرفیت افتادن به دام داد و فریاد دارد اما به طور كامل در تسلط بازیگر است.

سحر دولتشاهی: بازی در زمین مردانه 

هما حقی دختری است با احساسات غلیظ كه هم عشق پدر دارد و هم سودای رسیدن به معشوق. او در عین حال دختری است قوی كه می خواهد یك تنه مشكل پدر را حل كند. پس وقتی با شایگان (حامد بهداد) مواجه می شود، تحت تاثیر ابهت او قرار نمی گیرد. در عوض ، تلاش می كند خواسته او مبنی بر فروش خانه شان را اجرایی كند تا پدر از اعدام نجات یابد. عشق ، صداقت و اراده بارزترین ویژگی های هما است.اینكه دولتشاهی بعد از چند سكانس توانسته تصویر واقعی خود را كنار بگذرد و هما را مقابل چشم مخاطبان قرار دهد،‌یعنی موفق بوده است. او در فصل دلدادگی ، رفتار دختری با احساسات پاك را به نمایش می گذارد و در سكانس مواجهه با پدر، جنس احساسات خود را تغییر می دهد. از آن سو بازی اش در مقابل شخصیت پرجذبه بهداد، دختری قدرتمند و نترس را یادآور می شود. در قسمت های بعد و پیچش داستان ، فرصتی دیگر در اختیار دولتشاهی قرار می گیرد تا خود را بیشتر به چالش بكشد.

پدرام شریفی: در جستجوی عشق 

نادر سرمد یك معلم عاشق پیشه است كه در آستانه رفتن به خواستگاری، پدر هما دستگیر می شود. از نادر چیزی بیش از این كه انسانی اهل فرهنگ و جوانی صاف و ساده است، به مخاطب داده نشده. مهم ترین ویژگی بازی پدرام شریفی این است كه برای ارائه شخصیت،‌دست به اضافه كاری نمی زند. میزان نمایش عشق او به اندازه است، وقتی عصبی می شود مخاطب با او همراه است و زمانی كه نگران آینده خود و هما است، طبیعس رفتار می كند. شریفی جزو بازیگران است كه چهره ای «گریم خور» دارد. این امتیاز به همراه استعداد بازیگری و انتخاب های درست باعث شده او مسیر موفقیت را با سرعت طی كند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.