گالری ساعت علیزاده
کل کنسرت های ساسی مانکن لغو شد

کل کنسرت های ساسی مانکن لغو شد

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت:«همه کنسرت های ساسی در نوروز۱۴۰۰ که قرار بود در کشورهای اطراف ایران برگزار شود، لغو شد.

به نقل از صفحه اینستاگرام صبح سینما، بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت:«همه کنسرت های ساسی در نوروز۱۴۰۰ که قرار بود در کشورهای اطراف ایران برگزار شود، لغو شد. 

مسائل امنیتی پس از بازداشت و بازگرداندن میلاد_حاتمی به ایران اصلی ترین دلیل این لغو برنامه ها است. ساسی قرار بود در ارمنستان، ترکیه و دبی در نوروز ۱۴۰۰ کنسرت برگزار کند.»

بابازاده همراه این متن تصویری از صفحه سایت بلیت فروشی کنسرت ساسی را منتشر نمود که نوشته شده:«متاسفانه بنا به دلایل شخصی،امکان حضور ساسی در کنسرت ۴ فروردین وجود ندارد و کنسرت فقط با اجرای سحر انجام خواهد شد»

انتشار موزیک ویدیو جدید او به انتقادات تندی مواجه شده و مراجع قضایی در پی برخورد شدید با این هنجارشکنی هستند؛مدتی قبل عنوان شد که افرادی که دابسمش با این تِرک بسازند بازداشت خواهند شد؛اخیرا نیز تنظیم کنندگان این موسیقی که در شیراز سکونت داشتند بازداشت شدند.
 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.