گالری ساعت علیزاده
حامد بهداد: اگر کاری ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست/ سینمای مسعود کیمیایی من را هیجان زده کرد

حامد بهداد: اگر کاری ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست/ سینمای مسعود کیمیایی من را هیجان زده کرد

حامد بهداد که اخیرا آلبوم «هزار هیچ» را وارد بازار کرده، در گفتگو با تی وی ‌پلاس در خصوص برنامه آینده‌اش برای فعالیت در عرصه موسیقی گفت:....

حامد بهداد که اخیرا آلبوم «هزار هیچ» را وارد بازار کرده، در گفتگو با تی وی ‌پلاس در خصوص برنامه آینده‌اش برای فعالیت در عرصه موسیقی گفت: موسیقی را می‌توانم در دورانی که به شدت منزوی شدم یا هر وقت سن‌ام بالاتر رفت، به موازات زندگی هنری‌ام داشته باشم و در آن مقطع به یک فرمی برسم. امیدوارم در آینده بتوانم به آن چیزی که در موسیقی به خصوص سبک بلوز می‌خواهم، برسم.

این بازیگر درباره دلیل حضور در سریال «دل»، توضیح داد: من حرفه‌ای هستم و همه کاری را برای بازیگری انجام می‌دهم و تا جایی که بتوانم درخور آن اثر، چیزی کم نمی‌گذارم. من مثل بعضی از بازیگرها نیستم که وقتی با مرکب‌ام از یک پل عبور کردم پشت پا بزنم و کسانی که با آنها همکاری کرده‌ام را آزرده خاطر کنم. از قبل مسیٔولیت هر کاری که کردم را می‌پذیرم.

من از بس فیلم‌های خشونت بار بازی کرده بودم، از بس که فریاد کشیده بودم، فکر می‌کردم لازم دارم تصویری را از خود به جا بگذارم یا قصه‌ای را بازی کنم که در راه عشق، محبت و ثبات قدم باشد و برای خودم، تماشاگری جدید تولید کنم. تماشاگری که با قلب ساده انگارانه و پاک، قلاب بیندازد و این عشق را درک کند. اگر سریال ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست، من کار خودم را انجام می‌دهم که به واسطه ایجاد مهر و محبت، با سوژه‌ای عاشقانه بتوانم تماشاگری جدید تولید کنم.

او همچنین در مورد ارتباطش با مسعود کیمیایی گفت: ارتباط من و آقای کیمیایی به شکلی نیست که در آن بخواهد آشتی یا قهر وجود داشته باشد. ایشان یک استاد جدی، فیلمساز برجسته، یک آدم تاثیرگذار است که اصلا اسمش در پهنه ایران مشخص است. من یک بازیگرم که افتخار بازیگری مثل دیگر بازیگران را با ایشان داشته ام. من سینمای آقای کیمیایی را خیلی می‌پسندم. خیلی لذت بردم و هیجان زده شدم. چه بازی های عجیبی! چه دیالوگ های عجیبی! چه میزانسن‌هایی! بنابراین رابطه من و آقای کیمیایی، رابطه استاد و شاگردی است و نمی‌تواند جز احترام چیز دیگری باشد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.