گالری ساعت علیزاده
آغاز اکران آنلاین «دیدن این فیلم جرم است» از امروز

آغاز اکران آنلاین «دیدن این فیلم جرم است» از امروز

اکران آنلاین فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است از امروز در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلمگردی آغاز می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران آنلاین فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است از امروز در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلمگردی آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که در اکران سینمایی خود در دوران کرونا توانست با جذب بیش از ۸۶ هزار مخاطب به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برسد از امروز دوشنبه ساعت ۲۰ در پلتفرم های فیلیمو نماوا و فیلم گردی در دسترس خواهد بود.

«دیدن این فیلم جرم است» جزو فیلم‌های پرفروش اکران سینمایی در دوران کرونا بود و همزمان با آغاز اکران آنلاین، پوستر جدید فیلم با طراحی محمد مهرجو نیز رونمایی شد.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.