گالری ساعت علیزاده
تصاویر «جرد لتو» با گریم متفاوت در فیلم «خاندان گوچی»

تصاویر «جرد لتو» با گریم متفاوت در فیلم «خاندان گوچی»

تصاویر پشت صحنه فیلم «خاندان گوچی»، جرد لتو را با گریم متفاوت خود نشان می‌دهد.

تصاویر پشت صحنه فیلم «خاندان گوچی»، جرد لتو را با گریم متفاوت خود نشان می‌دهد.

جرد لتو بازیگر ۴۹ ساله و برنده اسکار، در فیلم جدید خود؛ «خاندان گوچی» (house of gucci)، در نقش یک مرد ۶۰ و خورده‌ای ساله بازی می‌کند و اکنون با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم، شاهد ظاهر متفاوت و گریم فوق‌العاده وی برای این فیلم هستیم.

«خاندان گوچی» داستان خانواده مطرح ایتالیایی و نحوه به قتل رسیدن مائوریزیو گوچی، طراح ایتالیایی را روایت می‌کند که توسط همسرش پاتریزیا رجیانی به قتل رسید. لیدی گاگا و آدام درایو در این دو نقش بازی می‌کنند.

پاتریزیا پس از قتل همسرس در دادگاه مجرم شناخته شد و به ۲۹ سال زندان محکوم شد هرچند به خاطر رفتار خوب خود در زندان، پس از ۱۸ سال از زندان آزاد شد. غیر از گاگا و درایور، آل پاچینو و جرمی آیرونز نیز در این فیلم که توسط ریدلی اسکات ساخته می‌شود، بازی کرده‌اند.

اما جرد لتو در این فیلم در نقش پائولو گوچی؛ پسر عموی مائوریزیو و نایب رئیس اسبق کمپانی گوچی بازی کرده است. پائولو در سال ۱۹۹۵ و تنها چند ماه پس از به قتل رسیدن پسر عموی خود و در ۶۴ سالگی درگذشت.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.