«تتلو» جهانی شد/ تایید قرارداد امیر تتلو با کمپانی «یونیورسال»
کمپانی موسیقی آلمانی یونیورسال از همکاری با امیر تتلو خواننده ایرانی پرده برداشت.
به نقل از خبرگزاری صبا، روز گذشته ۲۲ مارس صفحه اینستاگرام کمپانی موسیقی آلمانی «یونیورسال» از همکاری اش با امیر تتلو خواننده ایرانی رونمایی کرد.
در توضیح این کمپانی درباره این همکاری آمده است: «امیر تتلو به موسیقی جهان (یونیورسال) خوش آمدی، همزمان با جشن نوروز و بهار و آغاز سال کهن ایرانی، امیر تتلو سوپراستار ایرانی در این آخر هفته تک آهنگ جدید خود را منتشر کرد و بدین ترتیب فصل بعدی حرفه چشمگیر او آغاز شد.»
در ادامه این بیانیه آمده است: «امیر تتلو به نسل اول هنرمندان هیپ هاپ زیر زمینی ایران تعلق دارد و از زمان انتشار اولین آلبومش در ده سال پیش رکوردهای چشمگیری از خود به جا گذاشته است.»
به گفته این کمپانی: «امیر تتلو اولین خواننده r&b و هیپ هاپ زیرزمینی ایرانی است که تعداد دنبال کننده هایش در فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام به میلیون رسیده اند و یکی از لایوهایش حدود ۶۳۰ هزار بیننده جذب کرده است. یکی از پست های این خواننده از لحاظ تعداد کامنت نیز توانسته رکورد گینس را در تعداد کامنت ها بشکند.»
صفحه اینستاگرام کمپانی موسیقی آلمانی «یونیورسال» در ادامه توضیح خود آورده است: «تتلو تا به حال ۱۲ آلبوم منتشر کرده که طولانی ترین آن آلبوم «۷۸» است که مدت زمانش ۳ ساعت و ۴۶ دقیقه و ۵۰ ثانیه است. این خواننده فارسی زبان در رسانه موسیقی اسپاتیفای بیشتر از هر رپر ایرانی صدایش شنیده شده است. تتلو همینطور بیشتر از هر ایرانی در یوتیوب دنبال کننده دارد.»