گالری ساعت علیزاده

«عزیز» به اکران آنلاین رسید/ اکران آنلاین فیلم کوتاه «عزیز» در پلتفرم وُدیو آغاز شد

فیلم کوتاه «عزیز»، پس از اکران موفق فیلم کوتاه «عزیز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی برزُکی در گروه سینمایی «هنر و تجربه»، این فیلم قرار است در پلتفرم وُدیو برای مخاطبان به نمایش درآید.

به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «عزیز»، پس از اکران موفق فیلم کوتاه «عزیز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی برزُکی در گروه سینمایی «هنر و تجربه»، این فیلم قرار است در پلتفرم وُدیو برای مخاطبان به نمایش درآید.

فیلم کوتاه «عزیز» دومین تجربه فیلم کوتاه داستانی و ششمین فیلم مهدی برزًکی است که جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین صدابرداری، بهترین بازیگر زن و لوح افتخار گروه «هنر و تجربه» را در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دست آورد.

این فیلم همچنین در سومین جشنواره ملی فیلم آیات و اولین جشنواره «هنر زنده است» به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی معرفی و تقدیر شد. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «در مراسم چهلم پدر خانواده حضور زن غریبه ای باعث دردسرهایی برای اعضای خانواده مرحوم می شود..»

برای تماشا و خرید بلیط به صفحه فیلم در «ودیو» مراجعه کنید.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.