گالری ساعت علیزاده
احتمال همبازی شدن تام هنکس و شهاب حسینی

احتمال همبازی شدن تام هنکس و شهاب حسینی

کوروش اهری در گفت و گو با خبرآنلاین درباره همکاری با شهاب حسینی درفیلم «آن شب» گفت:ما از طریق تهیه کننده‌مان آقای درمنش با ایشان ارتباط برقرار کردیم و در یک جلسه‌ای با ایشان صحبت کردیم و در انتها گفتند که می‌توانی به عنوان یک دوست، برادر و بازیگر روی من حساب باز کنی و .......

کوروش اهری در گفت و گو با خبرآنلاین درباره همکاری با شهاب حسینی درفیلم «آن شب» گفت:ما از طریق تهیه کننده‌مان آقای درمنش با ایشان ارتباط برقرار کردیم و در یک جلسه‌ای با ایشان صحبت کردیم و در انتها گفتند که می‌توانی به عنوان یک دوست، برادر و بازیگر روی من حساب باز کنی و همکاری ما از انجا شروع شد و تا الان هم ادامه پیدا کرد. کمپانی ایشان به عنوان یکی از سرمایه گذاران ما را در ساخت این فیلم همراهی کردند و «آن شب» اولین فیلمی بود که این کمپانی تهیه کنندگی آن را برعهده داشت.

او ضمن اشاره به همکاری با تام هنکس در فیلم کوتاهش با نام «نسل‌ها» اشاره داشت: با ایشان در فیلم کوتاه«نسل‌ها» همکاری داشتم اما همکاری ما به صورت مستقیم نبود، ایشان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم ما بودند و امیدواریم که در کارهای آینده بتوانیم از حضور ایشان هم استفاده کنیم.

برای پروژه «علی جوان» قصد داریم از آقای تام هنکس دعوت به همکاری کنیم برای نقش پروفسور اصلی که علی جوان را هدایت کرد و شهاب حسینی، در نقش دکتر علی جوان فیزیکدان و مخترع سرشناس ایرانی مقابل دوربین خواهد رفت.فعلا چیزی قطعی نیست، قصد داریم که این اتفاق رخ دهد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.