گالری ساعت علیزاده

انتشار سکانسی با حضور حسین ملکی در آستانه نمایش در کانادا/ نمایش «گربه سیاه» در جشنواره «پرنس اِدوارد» تقدیم به حسین ملکی

فیلم سینمایی «گربه سیاه» پس از حضور در جشنواره‌های «ورشو»، «داکا» و «صوفیه» قرار است به زودی در جشنواره «Gbeck» در کانادا به نمایش درآید.

فیلم سینمایی «گربه سیاه» پس از حضور در جشنواره‌های «ورشو»، «داکا» و «صوفیه» قرار است به زودی در جشنواره «gbeck» در کانادا به نمایش درآید.

این جشنواره ماه آینده در استان «پرنس اِدوارد» کانادا برگزار می‌شود و عوامل «گربه سیاه» این نمایش را به حسین ملکی بازیگر این فیلم و پیشکسوت سینما که به تازگی از دنیا رفته، تقدیم می‌کنند.

در هفتمین دوره «gbeck» با شعار «فیلمهای نو، جوانان و آینده» فیلم‌هایی از فرانسه، اسپانیا، روسیه، چین، هند، مقدونیه و... با یکدیگر رقابت می‌کنند.

«گربه سیاه» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کریم امینی قرار بود عید فطر سال گذشته در سینماها اکران شود، اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها، نمایش آن در چندین نوبت به تعویق افتاد.

بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی، کیا رکنی، پیام احمدی‌نیا، علیرضا استادی، آزاده سدیری، احمد کاوری، بهروز قادری، ستایش رجایی‌نیا، حسین ملکی، آرزو نبوت با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی و گروه «سون بند» در «گربه سیاه» ایفای نقش می‌کنند.

پخش جهانی «گربه سیاه» بر عهده دفتر بین‌الملل شرکت «خانه فیلم» است.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.