گالری ساعت علیزاده
اصغر فرهادی، پایه‌گذار سریال‌های کمدی در ماه رمضان

اصغر فرهادی، پایه‌گذار سریال‌های کمدی در ماه رمضان

مهران مهام، تهیه کننده سریال های «متهم گریخت»، «خانه به دوش»، «ترش و شیرین»، «من یک مستأجرم» و... با ابراز تاسف از نبودِ کار کمدی در رمضان امسال، همچون سال های گذشته یادآور شد:......

به نقل از ایسنا، مهران مهام، تهیه کننده سریال های «متهم گریخت»، «خانه به دوش»، «ترش و شیرین»، «من یک مستأجرم» و... با ابراز تاسف از نبودِ کار کمدی در رمضان امسال، همچون سال های گذشته یادآور شد:

«پایه گذار کارهای کمدی و طنز در ایام رمضان آقای اصغر فرهادی بودند. آقای فرهادی «یادداشت های کودکی» و «پشت کنکوری ها» (با کارگردانی پریسا بخت‌آور) را در شبکه پنج شروع کردند و بعد از آن فضا در تلویزیون شکست و مشخص شد که باید برای ماه رمضان کار کمدی ساخت.

بعد از آن هم پشتِ سر کار را ما گرفتیم و سال ها برای تلویزیون در ایام رمضان کار کمدی ساختیم، ولی وضعیت حالا به گونه ای که در این مسیر سیر می کنیم و کاری هم نمی شود انجام داد و اینکه کمدین، نویسنده کمدی و کارگردان کمدی ساز در تلویزیون کم داریم»

او در بخش دیگری از این گفت وگو درباره زمان پخش سریال طنز «بوتیمار» که در ابتدا از گزینه های نوروزی بود، اظهار کرد: فکر می کنم این مجموعه بعد از ماه رمضان به روی آنتن برود و ظاهرا اینگونه است؛ البته هنوز تاریخ دقیق تعیین نشده است. شاید از قبل هم قرار بوده است که «گاندو ۲» پخش شود اما تشخیص بر این بوده است که درباره آن اطلاع رسانی نکنند اما اینکه چرا یکباره این سریال برای نوروز انتخاب شد، من مسوول توضیح دادن درباره آن نیستم.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.