گالری ساعت علیزاده
طارمی، آزمون، علیپور و عابدزاده در نظرسنجی AFC

طارمی، آزمون، علیپور و عابدزاده در نظرسنجی AFC

4 بازیکن ایرانی که در تیم های خارجی توپ می زنند، به عنوان گزینه لژیونر برتر هفته قاره آسیا مطرح شدند.

سایت کنفدراسیون فوتبال اسیا در ادامه نظرسنجی های هفتگی خود از علاقمندان در مورد عملکرد بازیکنان مطرح قاره که در تیم های اروپایی بازی می کنند، نام چهار بازیکن ایرانی را در جمع 6 گزینه مورد نظرش برای این منظور قرارداد و از علاقمندان خواست در این نظرسنجی شرکت کنند.

مهدی طارمی، سردار آزمون، علی علیپور و امیر عابدزاده چهار بازیکنی هستند که با ۶ بازیکن دیگر از سایر کشورها برای رسیدن به عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا رقابت می‌کنند.

سایت afc درباره مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو نوشت: «مهدی طارمی هواداران آسیایی را در دو سال اخیر درگیر صحبت کرده است اما با گل قیچی برگردان جادویی در لحظات پایانی بازی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا توجه تمام جهان را جلب کرد. دومین گل او در چهار روز. گل شگفت انگیز طارمی (مقابل چلسی) متاسفانه نتوانست پورتو را در این رقابت‌ها حفظ کند.»

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش دیگر کشورمان که در زنیت روسیه توپ می زند، در بازی تیمش 2 گل زد و به زعم این سایت، زنیتی ها را با 7 امتیاز در بالای جدول لیگ روسیه نگه داشت.

علی علیپور و امیر عابدزاده مهاجم و دروازه بان تیم ماریتیمو پرتغال هم که موفق شدند در بازی با فارنسی به پیروزی برسند، در این نظرسنجی قرار دارند. علیپور گل اول تیمش را در برد ماریتیمو زد و عابدزاده، دروازه بان تیم هم آنقدر خوب کارکرد که بازیکن برتر میدان برگزیده شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.