گالری ساعت علیزاده
ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» با حضور «دی‌کاپریو»

ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» با حضور «دی‌کاپریو»

کمپانی «Appian Way» متعلق به «لئوناردو دی‌کاپریو» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» ساخته «توماس وینتربرگ» را کسب کرد.

کمپانی «appian way» متعلق به «لئوناردو دی‌کاپریو» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» ساخته «توماس وینتربرگ» را کسب کرد.

فیلم «راند دیگر» (another round) که روز گذشته و در نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین فیلم بین المللی را برای سینمای دانمارک به ارمغان آورد، مورد توجه هالیوود قرار گرفته و کمپانی «appian way» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان این فیلم را خریداری کرده است.

همچنین گفته می‌شود که «لئوناردو دی کاپریو» بتواند در این بازسازی در نقش اصلی که در نسخه دانمارکی «مدس میکلسن» در آن بازی کرده بود، ظاهر شود.

«راند دیگر» به نویسندگی و کارگردانی «توماس وینتربرگ» و با بازی «مدس میکلسون» در نقش اصلی، روایتگر داستان یک معلم دبیرستانی و الکلی است که به دلیل سوء استفاده در مصرف الکل با بحرانی جدی در زندگی رو به رو می شود.

در مراسم اسکار که یکشنبه شب (به وقت محلی) در لس‌آنجلس برگزار شد، وینتربرگ با سخنانی احساسی جایزه‌اش را به دختر فقیدش آیدا اهدا کرد. این دختر ۱۹ ساله چهار روز پس از شروع فیلمبرداری بر اثر تصادف جان‌باخت.

وینتربرگ گفت: می‌خواستیم فیلمی بسازیم که در ستایش از زندگی باشد و در نهایت فیلم را برای او ادامه دادیم. به یاد او. این فیلم یادمانی از دخترم است. تو هم بخشی از این معجزه هستی. شاید جایی به نوعی در این موفقیت تاثیر گذاشتی.

قرار است «وینتربرگ» در نسخه انگلیسی زبان «راند دیگر» به عنوان تهیه کنندگی اجرایی حضور داشته باشد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.