گالری ساعت علیزاده

آوازخوانی بسکتبالیست معروف کنار سالار عقیلی

چند روز پیش بسکتبالیستی به اسم پری پتی که در تیم شهرداری گرگان بازی می کند با یک پرتاب بلند و زدن یک گل زیبا باعث به وجد آمدن ورزش دوستان شد.

چند روز پیش بسکتبالیستی به اسم پری پتی که در تیم شهرداری گرگان بازی می کند با یک پرتاب بلند و زدن یک گل زیبا باعث به وجد آمدن ورزش دوستان شد.

سالار عقیلی خواننده توانای کشور که اهل گرگان است با انتشار ویدئویی که پری پتی کنارش ایستاده و آواز می خواند نوشت:

ستاره این روزهای بسکتبال دنیا پری پتی دوست داشتنی که با اون پرتاب سه امتیازی خارق العاده تیم بسکتبال شهرداری گرگان رو به دنیا معرفی کرد.
این قهرمانی شیرین را به همه هم استانی های عزیزم تبریک عرض می نمایم.

 

پری پتی کیست؟

تریکسی متولد پنجم اوت ۱۹۸۸ در ایالات متحده آمریکاست او با یک قرارداد به تیم شهرداری گرگان پیوست و پیش از این سابقه بازی در تیم فاروس در لیگ بسکتبال یونان را در کارنامه خود دارد.

در یازدهم آبان ماه سال ۹۷ پری پتی با یک قرارداد یکساله به تیم شهرداری گرگان پیوست و حضور او در این تیم باعث شد که در آن سال تیم شهرداری گرگان به نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران برسد و این بازیکن توانست جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کند.

 

حضور در مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰ و بازر بیتر

پری پتی با ادامه قرارداد خود با تیم شهرداری گرگان در مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰ خوش درخشید او در مسابقه فینال در مقابل تیم مهرام توانست با به ثمر رساندن بازر بیتر تماشایی و خارق‌العاده نتیجه را به تساوی بکشاند و در وقت اضافه شهرداری گرگان توانست با شکست حریف خود به مقام قهرمانی لیگ برتر کشور برسد

 

جوایز پری پتی

جایزه لیگ برتر بسکتبال ایران در سال ۲۰۱۹

جایزه لیگ بسکتبال مجارستان در سال ۲۰۱۶

حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲ در pbl champion

قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در سال ۲۰۲۱ با تیم شهرداری گرگان

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.