گالری ساعت علیزاده
بهترین محل قرارگیری آینه در فنگشویی خانه کجاست؟

بهترین محل قرارگیری آینه در فنگشویی خانه کجاست؟

در فنگ شویی دکوراسیون منزل ، آینه ها از توانایی های منحصر به فرد و بسیاری برخوردارند که می توانند انرژی یک منطقه را دو یا چند برابر کنند و با  انعکاس انرژی ورودی به منزل انرژی  هر فضایی را تحت تاثیر قرار دهند.

در فنگ شویی دکوراسیون منزل ، آینه ها از توانایی های منحصر به فرد و بسیاری برخوردارند که می توانند انرژی یک منطقه را دو یا چند برابر کنند و با  انعکاس انرژی ورودی به منزل انرژی  هر فضایی را تحت تاثیر قرار دهند.

 

 

به دلیل این توانایی ها ، آینه ها در دکوراسیون منزل باید بسیار دقیق استفاده شوند در واقع آینه ها یک منبع تزئینی فوق العاده هستند و از نظر بالقوه می توانند دکوراسیون فضای منزل را از  رونق بیشتری برخوردار سازند با این حال ، استفاده از آینه در فنگ شویی اغلب اشتباه درک می شود. چگونه می توان از آینه ها به طور موثر استفاده کرد؟ آیا قوانینی برای استفاده از آینه در فنگ شویی وجود دارد؟ با ما همراه باشید…

آینه در دکوراسیون منزل منعکس کننده نماهای زیبا است  اگر حوزه ای از منزل  شما منظره زیبایی از درختان ، آسمان آبی ، باغ و .. دارد ، آینه یک اکسسوری ایده آل برای شما است که با قرار گرفتن آینه در مقابل این مناظر ، می توانید زیبایی را دو چندان کنید.

 

 

۱-اتاق ناهارخوری مناسب برای آینه

اتاق غذاخوری در فنگ شویی یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از آینه است. از آنجا که ناهار خوری نشان دهنده ثروت و برکت  است ، در واقع  قرار دادن آینه، این انرژی را بزرگتر می کند.

البته فراموش نکنید قرار دادن آینه در اتاق ناهار خوری سبب جذب ثروت نمیشود ولی برای برقراری جریان  های انرژی بسیار مفید است.

 

 

۲-به پنجره رو به آینه دقت کنید!

اگرچه اتاق ناهار خوری مناسب ترین گزینه برای قرار دادن آینه ها است ، اما  به محل قرارگیری آنها باید کمی توجه شود. به این دلیل که آینه می تواند هر چیزی را از بیرون منعکس و به خانه وارد کند.

 

۳-آشپزخانه برای آینه مناسب نیست

اگرچه آینه ها می توانند انرژی یک منطقه را دو برابر کنند ، اما  به کارگیری آینه  در فنگ شویی می تواند انرژی منفی ناشی از فعالیت های آشپزی را بیشتر کند و در واقع بدشانسی را افزایش می دهد همینطور اجاق گاز های آینه ای عدم تعادل یین یانگ را ایجاد می کند و از این رو توصیه نمی گردد.

با قرارگیری آینه رو به اجاق گاز ، عنصر آتش و انرژی یانگ بسیار افزایش می یابد. در نتیجه ، تعادل یین و یانگ در خانه تغییر می کند ، و شما ممکن است دریابید که خانه مانند گذشته راحت نیست.

 

۴- در سرویس بهداشتی و حمام آینه های رو به درب حمام و توالت را بردارید

از آنجا که در سرویس و حمام ما از الودگی ها رها میشویم طبق فنگشویی قرار دادن اینه روبروی این  حوزه ها میتواند  انرژی های منفی را  منعکس و افزایش یابد  وفرصت رشد و بالندگی را  با سرکوب سایر انرژی های مثبت از بین خواهد برد.

 

۵-  در اتاق خواب ها از قرار دادن آینه روبروی تخت خواب بپرهیزید

آینه در اتاق خواب های مدرن کاملاً رایج هستند. به طور کلی ، داشتن آینه در اتاق خواب چیز بدی نیست اما  آینه نباید رو به روی تخت باشد. برخی از متخصصان می گویند آینه رو به تخت خواب باعث بدخوابی و دیدن کابوس ها می شود.

 

 

۶- اتاق نشیمن به طور کلی برای آینه مناسب نیست

همانطور که قبلا ذکر شد ، بهترین مکان برای آینه ها اتاق ناهار خوری است. در مورد اتاق نشیمن نظرات  فنگشویی متفاوت هستند. برخی می گویند قرارگیری آینه در اتاق نشیمن  انرژی مهمانی ها و شادی را بیشتر تقویت میکند زیرا با انعکاس تعداد افراد دو برابر نمایش داده می شود. با این حال ، برخی نگران این هستند که آینه انرژی همراه توسط میهمانان را تقویت می کند ، به ویژه انرژی های منفی که ممکن است مهمانان در خود داشته باشند.

 

 

۷-آینه روبه روی درب ورودی بی ثباتی ایجاد میکند

برخی از افراد دوست دارند برای راحتی بیشتر آینه را در نزدیکی درب ورودی یا سرسرا برای مراقبت و بررسی ظاهر خود در ورود و یا خروج از منزل  قرار دهند  و از نظر فنگشویی این موضوع مشکلی ندارد  اما داشتن آینه رو به روی درب ورودی، از نظر فنگ شویی ممنوع است زیرا متخصصان فنگشویی معتقدند  اینه  می تواند انرژی درون خانه را به بیرون براند یا انرژی مخالفی را در داخل خانه بچرخاند.

 

 

 

منیع: دکوبوم
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.