گالری ساعت علیزاده
شروع تبلیغات سریال «مست عشق» از شبکه ماهواره‌ای ICC

شروع تبلیغات سریال «مست عشق» از شبکه ماهواره‌ای ICC

با تمام بحث‌ها و جوابیه‌های منتشر شده از حسن فتحی، مهران برومند، سرمایه‌گذاران ایرانی و ترک و... شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC تبلیغات پخش انحصاری سریال «مست عشق» را، با اضافه کردن یک «رومی» به ادامه اسم آن آغاز کرد و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشور‌ها فراهم شد.

 با تمام بحث‌ها و جوابیه‌های منتشر شده از حسن فتحی، مهران برومند، سرمایه‌گذاران ایرانی و ترک و... شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان icc تبلیغات پخش انحصاری سریال «مست عشق» را، با اضافه کردن یک «رومی» به ادامه اسم آن آغاز کرد و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشور‌ها فراهم شد.

ساخته سینمایی حسن فتحی که می‌توانست برگ برنده‌ای برای سینمای ایران و حق مالکیت مولانا باشد، حال با فروش آن توسط سرمایه‌گذار ترک به یک شبکه ماهواره‌ای و دوبله شدن و تبدیل شدن به سریال چند قسمتی، معلوم نیست چه سرنوشتی داشته باشد.

شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم، بوراک توزکوپاران و حسام منظور بازیگران فیلم «مست عشق» هستند.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.