گالری ساعت علیزاده

اظهار نظر جنجالی فیروز کریمی در باره نویسندگان/ عذرخواهی رامبد جوان از اهالی قلم و نویسندگان کشور

رامبد جوان در واکنش به اتفاقات برنامه شب گذشته برنامه خندوانه در صفحه اینستاگرامش نوشت :......

در برنامه شب گذشته «خندوانه»در خلال مسابقه کلمات؛ فیروز کریمی،سر مربی فوتبال،از لفظ«بیکار»برای نویسندگان استفاده کرد و خداداد عزیز نیز او را همراهی نمود.

مهسا ملک مرزبان،نویسنده،مترجم و مجری سابق تلویزیون در واکنش به اظهارات کریمی نوشت:«تلویزیون تریبونی برای خطاهای بسیار که سرمایه‌های کلان را پای سفلگانی می‌ریزد تا نظریات بی‌اساس، موهن و مبتذل خود را با صدای بلند داد بزنند و نگران عواقبش نباشند.
هرکس بتواند بهتر و طولانی‌تر مردم را بفریبد به مرحله‌ی بعدی می‌رود که حمایت‌های بیشتر، دستمزدهای کلان‌تر و تکیه‌زدن بر جای بزرگانی‌ست که حاضر به همراهی با سفاهت نشده‌اند.

پ‌ن: دلم می‌خواهد این حرفها را برسانم به گوش آن خبرنگاری که امروز با من تماس گرفت تا نظرم را درباره‌ی برنامه‌های رسانه ملی در ماه‌های اخیر جویا شود و بعد از آنکه جواب دادم مدتهاست تلویزیون نمی‌بینم، حیرتزده گوشی را قطع کرد!»

رامبد جوان در واکنش به اتفاقات برنامه شب گذشته برنامه خندوانه در صفحه اینستاگرامش نوشت :

سلام به اهالی قلم.

‎در برنامه‌ی خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود.

‎واقعا از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه‌ی نسیم است.

‎اینجانب از همه‌ی اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

‎من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده‌ی آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.

‎و در اولین ضبط برنامه‌ی خندوانه در برابر این قشر بزرگ و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد.

‎ارادتمندتان رامبد جوان.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.