گالری ساعت علیزاده
پولاد کیمیایی در واکنش به حیوان آزاری: دلم نه به حال فلسطین نه به حال اسرائیل و نه بحال هیچ قومیتی نمیسوزد

پولاد کیمیایی در واکنش به حیوان آزاری: دلم نه به حال فلسطین نه به حال اسرائیل و نه بحال هیچ قومیتی نمیسوزد

پولاد کیمیایی،بازیگر و کارگردان سینمای ایران،نوشت:«یادمان باشد کرونا از خشم طبیعت آمد و تا پای انقراض بشرپیشرفت بر این باورم که حتی اگر یک برگ را بی دلیل از ساقه جدا کنی و جان یک برگ را بگیری تاوان پس خواهی داد .

پولاد کیمیایی،بازیگر و کارگردان سینمای ایران،نوشت:«یادمان باشد کرونا از خشم طبیعت آمد و تا پای انقراض بشرپیشرفت بر این باورم که حتی اگر یک برگ را بی دلیل از ساقه جدا کنی و جان یک برگ را بگیری تاوان پس خواهی داد .در جهانی که در شکل گرفتنش هیچ نقشی نداری نخواهی ماند فقط بحث چگونه رفتن است که درس تمام زندگی است فقط باید دید و یاد گرفت .. ما خیلی ساله که از چیزهای کوچک درس‌های بزرگ نگرفتیم شاید این سیاهی بزرگ که تاریخ ما را گرفته از حماقت خودمان بیاید جنگل ها را سوزاندیم دریاچه ها خشک کردیم و حیوانات را کشتیم سپس خودمان را ...این را میدانم که همین آمهایی که در این فیلم میبینید آخرین سربازان این جبهه هستند و جنگ آنها با جلادانی است که نمیدانند چه به سر خود و خانواده خود می آورند چون این جهان هستی بان دارد و صاحب آن همیشه بیدار است زندگی ابدی آنها سیاه خواهد بود.خیلی وقت هست دلم نه به حال فلسطین نه به حال اسرائیل و نه بحال هیچ قومیتی نمیسوزد چون از ما است که بر ماست ولی همچنان قلبم برای طبیعت برای نگاه معصوم یک حیوان درد دیده بدجوری میسوزد برای زمین‌که ما را ساخت و مار در آستین خود پروراند . #نه به حیوان آزاری🚫»

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.