گالری ساعت علیزاده
رنگ های مد بهار ۲۰۲۲ چه خواهند بود؟

رنگ های مد بهار ۲۰۲۲ چه خواهند بود؟

کمپانی wgsn با همکاری coloro رنگ های مد سال آینده را پیش بینی کردند.

کمپانی wgsn با همکاری coloro رنگ های مد سال آینده را پیش بینی کردند.

تیم متخصص تشکیل شده ۵ رنگ را از میان ۳۵۰۰ رنگ انتخاب کردند.

طبق گفته‌ی سرپرست تیم jenny clark پس از دوران قرنطینه نیاز افراد به رنگ های طبیعی بیشتر می‌شود چرا که این رنگ ها انرژی و طراوت را پس از دوران طولانی دور بودن از طبیعت به زندگی باز می‌گرداند و تعادل را برقرار می‌کند.

این تناژ رنگی لذت یک تجربه‌ی حسی یا خاطره انگیر را یادآوری می‌کند.

 

رنگ آبی اقیانوس اطلس ( atlantic blue color)

مفهوم اعتماد، استقلال و قابلیت ست شدن رنگ آبی باعث محبوبیت چندین ساله ای این رنگ شده است. رنگ پایه و اصلی، اطمینان بخش و چند فصلی آبی اقیانوس اطلس به این علت انتخاب شد که انعکاس دهنده ی تناژ رنگ های نیلی طبیعی اقیانوس است و رنگ مناسب برای طراحی های ماندگار و دوستدار با محیط زیست است.

 

 

رنگ روغن زیتون (olive oil color)

رنگ سبز به علت ارتباطش با طبیعت یکی از رنگ های مهم بهار 2022 به حساب می آید. ما شاهد تغییر تناژ رنگی به سمت رنگ های طبیعت که یادآور خوراکی های مغذی است، خواهیم بود. سبز زیتونی رنگی آرامش بخش و برقرار کننده ی تعادل است. این رنگ بین فصلی قابلیت ست شدن با رنگ های دیگر را دارد.

 

 

 

رنگ گل ارکیده (orchid flower color)

دارای رنگی واقعی، پررنگ، موثر و پر انرژی است که تنظیمات واقعی و حالت دیجیتالی آن متفاوت خواهد بود. همچنین این رنگ ها در همه ی فصل ها و قاره ها قابلیت پوشش و ست شدن دارد. تناژ سرخ اشباع و پررنگ راهی عالی و چالش برانگیز برای ایجاد حس مثبت و آزادی و فرار خواهد بود.

 

 

رنگ انبه یخ زده (mango sorbet color)

از رنگ های شاد و انرژی بخش، نارنجی انبه ی یخ زده است که استایل و ظاهر را بسیار شفاف تر نشان می دهند و این رنگ انرژی بخش و گرمسیری ترکیبی از نارنجی، پرتقالی و زرد درخشان است که با اضافه کردن آن به پالت فصلی می توان حس خوبی و سلامتی را افزایش داد.

 

 

رنگ زرد کره (butter color)

در سه سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت رنگ زرد به صورت استفاده ی پررنگ و کمرنگ بودیم. در بهار 2022 شاهد رنگ های تناژ زرد لطیف تر که یاد آور خوراکی و تغذیه از جمله کره است. خواهیم بود. این رنگ یادآور حس راحتی است و بیشتر حالت پاستلی و (ترکیب با رنگ سفید زیاد) روشن دارد.

 

 

اما این رنگ ها در چه زمینه ای دیده و استفاده خواهند شد؟

 

رنگ آبی اقیانوس اطلس ( atlantic blue color)

این رنگ در حال حاضر محبوب برندهای تولید کننده ی لباس با کیفیت عالی و مواد سازگار با طبیعت است و برای لباس های مردانه نیز مناسب خواهد بود. همچنین شاهد افزایش مصرف این رنگ در لباس های بانوان لباس های ورزشی، طراحی داخلی و محصولات زیبایی خواهیم بود.

 

رنگ روغن زیتون (olive oil color)

این رنگ در لباس های خارج از خانه مانند لباس های ورزشی، لباس های کار، لباس زیر، کفش و پوشش پا و اکسسوری پر کاربرد خواهد بود. برای بانوان و آقایان شاهد کاربرد این رنگ در استایل های عملی کاری و حرکتی خواهیم بود.

 

رنگ گل ارکیده (orchid flower color)

رنگ پرطراوت و زنده ی گل ارکیده تاثیر زیادی روی لباس های ورزشی و لباس های مناسبتی به خصوص بانوان خواهد داشت. تاثیرات این رنگ روی لباس شنا، طراحی داخلی خانه و محصولات زیبایی نیز دیده می شود.

 

رنگ انبه یخ زده (mango sorbet color)

این رنگ مناسب لباس شنا، لباس های ورزشی و لباس بیرون خواهد بود. این رنگ مناسب برش و حالت های موقت لباس بانوان بوده و انرژی بخش طراحی داخلی و لباس های راحتی خواهد بود.

 

رنگ کره (butter color)

تناژ گرم این رنگ مناسب لباس های زیر و لوکس بانوان خواهد بود. همچنین در بهار 2022 شاهد استفاده مردان از این رنگ خواهیم بود. این رنگ بدون جنسیت مناسب تولید لباس کودکان، طراحی داخلی و لباس راحتی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.