گالری ساعت علیزاده

تاریخ اکران فیلم «گزارش فرانسوی» وس اندرسون اعلام شد

پس از مدت‌ها تعویق سرانجام تاریخ اکران فیلم «گزارش فرانسوی» (The French Dispatch) جدیدترین ساخته‌ی وس اندرسون، تایید و اعلام شد.

پس از مدت‌ها تعویق سرانجام تاریخ اکران فیلم «گزارش فرانسوی» (the french dispatch) جدیدترین ساخته‌ی وس اندرسون، تایید و اعلام شد.

کمپانی «سرچ‌لایت» تاریخ اکران عمومی «گزارش فرانسوی» را اعلام کرد و قراراست از ۲۲ اکتبر (۳۰ مهرماه) این فیلم را راهی سینماها کند. همچنین «گزارش فرانسوی» از جمله فیلم‌هایی است که در بخش مسابقه جشنواره کن امسال حضور خواهد داشت.

جشنواره کن ۲۰۲۱ از ۶ جولای کارش را با اکران فیلم «آنت» ساخته لئوس کاراکس شروع می‌کند و ریاست هایت داوران را نیز اسپایک لی برعهده خواهد داشت.

«گزارش فرانسوی» از فیلم‌هایی بود که برای بخش رقابتی جشنواره کن سال پیش انتخاب شد و پس از آن قرار بود در فصل تابستان راهی سینماها شود. اما نمایش این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر به دلیل پاندمی چند بار به تعویق افتاد.

«گزارش فرانسوی» دهمین فیلم وس اندرسون است و بنیسیو دل تورو، تیلدا سوینتون، سیرشا رونان، آدرین برودی، تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، هنری وینکلر، متیو آمالریک، جفری رایت، لوئیس اسمیت، الیزابت ماس، ویلم دفو، کریستف والتس، اوون ویلسون، لیندا کوردی، جیسون شوارتزمن، باب بالابان، متیو آمالریک، روپرت فرند، گریفین دان، استیو پارک، دنیس منشت، ونسان ماکنی، گیوم گالین، سسیل دو فرانس، الکس لاوتر و فیشر استیونس بازیگران آن هستند.

«گزارش فرانسوی» که اولین فیلم اندرسون پس از «هتل بزرگ بوداپست» است در انگلوم فرانسه ساخته شده و از آن به عنوان نامه‌ای عاشقانه در وصف روزنامه‌نگاری یاد شده است. این فیلم در یک شهر داستانی فرانسه می‌گذرد و دربرگیرنده مجموعه‌ای از روایت‌هاست.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.