گالری ساعت علیزاده
به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان؛ سروش صحت سریال نمایش خانگی می سازد

به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان؛ سروش صحت سریال نمایش خانگی می سازد

سروش صحت به زودی ساخت اولین سریال خود را برای شبکه نمایش خانگی شروع میکند. او به مانند کارهای اخیرش در این چند سال فیلمنامه این کار را با همکاری ایمان صفایی نوشته است.

هفت صبح نوشت:«سروش صحت به زودی ساخت اولین سریال خود را برای شبکه نمایش خانگی شروع میکند. او به مانند کارهای اخیرش در این چند سال فیلمنامه این کار را با همکاری ایمان صفایی نوشته است. سریال جدید صحت به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان برای پخش اختصاصی از یکی از سامانه ها تولید می شود.»

سروش صحت در سال جاری برنامه «کتاب باز» را در تلویزیون اجرا نموده که به عنوان یک برنامه تخصصی در سال های اخیر با استقبال مواجه است.آخرین سریال تلویزیونی او «فوق لیسانسه ها» به عنوان سری سوم مجموعه«لیسانسه ها» است که فانتزی جاری در آن در طول هر فصل از این سریال مورد توجه مخاطبان تلویزیون بود.

صحت در سال ۱۳۹۷ اولین فیلم سینمایی خود را با نام«جهان با من برقص»جلوی دوربین برد و جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگرمرد(علی مصفا)را از سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر دریافت نمود.«جهان با من برقص» با استقبال مخاطبان در اکران و پخش خانگی مواجه بود.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.