گالری ساعت علیزاده
متین ستوده با علی زندی ازدواج کرد

متین ستوده با علی زندی ازدواج کرد

متین ستوده از ازدواجش با علی زندی خبر داد و با انتشار عکس خود نوشت:.....

متین ستوده از ازدواجش با علی زندی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد و با انتشار عکس خود نوشت:

فصل جدید زندگی من
نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم
پس فصل جدید زندگی من و تو ،که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.
و چه خوب که بهار است شروع ما شدن
چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها
عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد
و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه ...
آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم
الهی آمین🙏🏻

 

 

 

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری شرکت و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده است. در سال‌های اخیر در سینما و تئاتر فعالیت کرده؛ اما عمده حضورش در عرصه بازیگری در حوزه تلویزیون و سریال بوده است.

«میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» ازجمله مجموعه‌های مشهوری است که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.