گالری ساعت علیزاده
تاریخ پخش قسمت سوم فیلم «یک مکان ساکت» اعلام شد

تاریخ پخش قسمت سوم فیلم «یک مکان ساکت» اعلام شد

در پی فروش فوق‌العاده‌ فیلم «یک مکان ساکت: بخش ۲» (A Quiet Place) در هفته اول اکرانش در باکس آفیس، کمپانی پارامونت اکنون تاریخ پخش سومین قسمت از این فرنچایز را اعلام کرده است.

در پی فروش فوق‌العاده‌ فیلم «یک مکان ساکت: بخش ۲» (a quiet place) در هفته اول اکرانش در باکس آفیس، کمپانی پارامونت اکنون تاریخ پخش سومین قسمت از این فرنچایز را اعلام کرده است.

قسمت سوم این فیلم برای پخش در سال ۲۰۲۳ در سینماها،‌ برنامه‌ریزی شده است. برخلاف دو قسمت قبلی آن، وظیفه کارگردانی قسمت سوم این فرنچایز را به جای جان کرازینسکی،‌ کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جف نیکولز بر عهده خواهد داشت.

ایده داستانی قسمت سوم این فیلم را نیز همچنان خود جان کرازینسکی مطرح کرده است. در مصاحبه اخیر این بازیگر و کارگردان با وب‌سایت «rotten tomatoes»، او اعلام کرده که به‌تازگی فیلم‌نامه قسمت سوم را تحویل جف نیکولز داده و همچنین قسمت سوم این فرنچایز، بیشتر شبیه به اسپین‌آفی خواهد بود تا ادامه‌ای بر دو قسمت قبلی آن.

از بازیگران حاضر در قسمت دوم فیلم «a quiet place» می‌توان به جان کرازینسکی، امیلی بلانت و میلیسنت سیموندز اشاره کرد. این فیلم توانسته با فروش ۵۸ میلیون دلاری در هفته‌ اول اکرانش در سینماها، عملکرد بسیار خوبی را از خود در باکس آفیس بر جای بگذارد. میزان فروش این فیلم در هفته دوم اکرانش در باکس آفیس نیز، مبلغی بالغ‌بر ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.