گالری ساعت علیزاده
درخواست غرامت امیلی بلانت و همسرش جان کرازینسکی بابت پخش اینترنتی فیلمشان

درخواست غرامت امیلی بلانت و همسرش جان کرازینسکی بابت پخش اینترنتی فیلمشان

جان کرازینسکی کارگردان و بازیگر فیلم A Quiet Place 2 و همسرش امیلی بلانت بازیگر این فیلم که بخشی از قرارداد دستمزدشان، شامل درصد فروش این فیلم بوده، با اعلام پخش اینترنتی آن ۴۵ روز بعد از اکران در سینماها از استریم پارامونت پلاس، خواهان پرداخت غرامت توسط کمپانی پارامونت شدند.

جان کرازینسکی کارگردان و بازیگر فیلم a quiet place 2 و همسرش امیلی بلانت بازیگر این فیلم که بخشی از قرارداد دستمزدشان، شامل درصد فروش این فیلم بوده، با اعلام پخش اینترنتی آن ۴۵ روز بعد از اکران در سینماها از استریم پارامونت پلاس، خواهان پرداخت غرامت توسط کمپانی پارامونت شدند.

قسمت اول این فیلم ترسناک با فروش بالای ۳۸۰ میلیون دلاری در گیشه سود خوبی نصیب سازندگانش کرده بود و بر این مبنا این زوج بخشی از دستمزدشان در قسمت دوم را روی فروش این فیلم گذاشتند و فروردین سال گذشته جزو اولین فیلم‌هایی بود که اکرانش به خاطر شیوع کرونا انجام نشد و چندین بار عقب افتاد.

این دو اعتقاد دارند به دلیل اکران سریع اینترنتی فیلم، کسی در آن ۴۵ روز به سینما نمی‌رود و منتظر می‌مانند تا در خانه‌شان فیلم را ببینند و فروش فیلم خیلی پایین خواهد آمد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.