گالری ساعت علیزاده
رضا رشیدپور شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد/ من را چه به مهاجرت!

رضا رشیدپور شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد/ من را چه به مهاجرت!

بعد از اینکه روز گذشته رضا رشیدپور با انتشار تصویری شایبه مهاجرتش از ایران را ایجاد کرد، امروز خودش این خبر را تکذیب کرد و گفت:«من اهل مسافرت هستم اما اهل مهاجرت نیستم .

بعد از اینکه روز گذشته رضا رشیدپور با انتشار تصویری شایبه مهاجرتش از ایران را ایجاد کرد، امروز خودش این خبر را تکذیب کرد و گفت:«من اهل مسافرت هستم اما اهل مهاجرت نیستم . الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم اتفاقا داخل ایران هست و ایران عزیز را خیلی دوست دارم . تمام آرزویم این است که بتوانم کنار مردم و نفس به نفس مردم زندگی کنم و حرف‌ها و تشویق‌ها و گلایه‌ها و فحش هایشان را همینجا کف خیابان بشنوم. من را چه به مهاجرت! این نکته عجیبی است که چرا تا عکس پنجره هواپیما می‌بینیم فکر می کنیم کسی مهاجرت کرده؟

من ایران را خیلی دوست دارم و هیچ وقت نه تمایلی به مهاجرت داشته و نه مهاجرت می کنم. هر چند مهاجرت را ایرادی نمی دانم اما در سلیقه شخصی من نیست. این روزها به سبب کارم که برنامه خاصی است که برای اینترنت می‌سازم در سفر هستم»
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.