«سیم آخر» اولین مسابقه پربینند و دومین ویژه برنامه پرمخاطب نوروز شد
براساس آمار مرکز تحقیقات صداوسیما که ۱۶ فروردین منتشر شد مسابقه نوروزی «سیم آخر» توانست مخاطبی بیش از ۴۶ درصد کسب کند.
براساس آمار مرکز تحقیقات صداوسیما که ۱۶ فروردین منتشر شد مسابقه نوروزی «سیم آخر» توانست مخاطبی بیش از ۴۶ درصد کسب کند.
«سیم آخر» از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین روی آنتن رفت و با یک تغییر ساختاری و رویکردی توانست به جایگاه اول مسابقات تلویزیونی برسد.این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور به تازگی فضایی رقابتی برای خود برگزیده است و طی یک ماراتن فشرده در شب های نوروز و در رقابت با دیگر ویژه برنامه های نوروزی توانست دومین عنوان پربیننده ویژه برنامه های این ایام تلویزیون را بعد از فصل هفتم «خندوانه» کسب کند.
کسب رتبه اول در میان مسابقات نیز با تغییرات رویکردی حاصل شد که از جمله آنها رقابت همزمان شرکت کنندگان به شکل حضوری در مسابقه و همچنین رقابت مردم از منازل بود که برای اولین بار در پخش نوروزی از طریق اپلیکیشن تلوبیون امکانپذیر شد.
در مسابقه «سیم آخر» نوروزی تغییراتی از جمله آیتم ویژه سعید فتحی روشن شعبده باز و منتالیسم، جذابیت بخشی های بصری در گرافیک لوکیشن و همچنین حضور مهمانان متنوع و رقابتی شدن ساختار بوجود آمد که باعث شد مخاطبان بیشتری این مسابقه را از تلویزیون و فضای مجازی دنبال کنند.
محمدرضا رضائیان تهیه کننده و کارگردان و حمید مراوندی مجری طرح این مسابقه هستند که پیش از این نیز در طراحی برنامه ای چون «کتاب باز» با یکدیگر همکاری داشتند و حالا این جدیدترین همکاری آنها در تولید یک برنامه شاخص است.