گالری ساعت علیزاده
مهدی طارمی با گلزنی در دربی به استقبال تیم رونالدو رفت

مهدی طارمی با گلزنی در دربی به استقبال تیم رونالدو رفت

تیم فوتبال پورتو پرتغال در شب گل‌زنی مهاجم ایرانی‌اش، تنها توانست برابر بواویشتا یک امتیاز به دست آورد.

بامداد یکشنبه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در ورزشگاه «دراگائو» پذیرای بوایستا بود و در پایان دیداری جذاب به تساوی دو بر دو رسید.

همچون سایر دیدارهای اخیر، «مهدی طارمی» در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و بازهم به روند گلزنی‌هایش ادامه داد.

در این بازی ابتدا بواویستا دو بار دروازه پورتو را باز کرد اما در ادامه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب تیمش بود در دقیقه ۵۴ گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ورتودر دقیقه ۸۲ با پنالتی «سرجیو اولیویرا» کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۶ پورتو بازهم صاحب پنالتی شد اما اولیویرا نتوانست پنالتی دوم خود و پورتو را به گل تبدیل کند تا بازی با همان نتیجه تساوی ۲ - ۲ تمام شود.

دقایقی بعد داور دوباره یک پنالتی به نفع پورتو گرفت اما این‌بار ضربه اولیویرا به تیرک برخورد کرد. در دقیقه ۸۹ اوانیلسون گل سوم پورتو را به ثمر رساند اما داور به کمک var آن را مردود اعلام کرد. 

در نهایت این دیدار با تساوی به اتمام رسید تا پورتو رده دومی به امتیاز ۴۱ برسد. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با ۴۸ امتیاز و مقتدرانه صدرنشین است.

پورتو چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس ایتالیا است و تقابل طارمی با «کریستیانو رونالدو» از جذابیت‌های این دیدار خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.