گالری ساعت علیزاده
واکنش گلاب آدینه به اتهامی عجیب در رابطه با ماجرای داماد سابقش!

واکنش گلاب آدینه به اتهامی عجیب در رابطه با ماجرای داماد سابقش!

گلاب آدینه با انتشار 2 استوری از این اتهام عجیب به خودش خبر داد و از افشین پرورش خواست که حرف هایش را اثبات کند

گلاب ادینه بازیگر معروف و با اخلاق سینمای ایران است که سالها پیش با مهدی هاشمی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر بود. چند سال پیش خبر جدایی او از همسرش رسانه ای شد. نورا دخترش نیز ازدواج کرده و یک فرزند دارد. چند روز پیش حواشی پیرامون همسر نورا منتشر شد که او بلافاصله اعلام کرد که چند سال است از همسرش جدا شده است. حال امروز می خواهیم واکنش گلاب آدینه را نسبت به این موضوع و اتهاماتی که به او وارد شد ببینیم.

 

واکنش گلاب آدینه به اتهامی عجیب در رابطه با ماجرای داماد سابقش

گلاب آدینه با انتشار ۲ استوری از این اتهام عجیب به خودش خبر داد.

افشین پرورش بلاگری است که به جهت افشاگری های پیاپی درباره چند چهره هنری از جمله آیدین آغداشلو در فضای مجازی شناخته می شود، این بار به سراغ گلاب آدینه رفته است و او را متهم به پنهان کاری و عدم حمایت از هنرمندان زنی کرد که توسط داماد سابقش یعنی سیاوش اسعدی مورد آزار قرار گرفته بودند.

گلاب آدینه با انتشار ۲ استوری از این اتهام عجیب به خودش خبر داد و از افشین پرورش خواست که حرف هایش را اثبات کند:

 

 

خانم گلاب آدینه هنرمند خوشنام سینما در پاسخ به افشین پرورش بلاگری که اتهاماتی رو متوجه ایشون کرده بود ابتدا با انتشار یک استوری نوشت:

آقای پرورش ممنون می شوم پروژه هایی را که من دست اندرکار آن بوده ام و مانع حضور خانم های آزار دیده شده ام نام ببرید.

بعد هم با ارائه فهرستی از پنج اثر در یک پست(با قید پست موقت) نوشت:

اگر خانمی را می شناسید که توسط من از این فهرست انبوه کارها حذف شده اند حتمن اعلام بفرمائید.

جهت یادآوری دوباره:جهت راستی آزمایی این همه(با کنایه) فیلم و تئاتر که من بازیگر آن بوده ام به تهیه کننده و کارگردان این آثار مراجعه بفرمائید.

ارائه این فهرست نه برای اثبات چیزیست چون نیازی به اثبات کردن نیست که فقط و فقط به دلیل احترام به کسانیست که سالیان سال با علاقمندی کارهای مرا دنبال کرده اند.
 

 

 

 

بیوگرافی گلاب آدینه

گلاب آدینه با نام اصلی گلاب مستعان متولد آبان ماه 1332 و دختر حسینقلی مستعان میباشد. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او فعالیت هنری را سال ۱۳۵۴ با گروه تئاتر دانشجویی «پیاده» به سرپرستی مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ آغاز کرد و در چندین نمایشنامه مانند «داستانی نه تازه»، «همشهری»، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار از زندگی و مرگ امیر کبیر»، «دیوار چین»، «دایره گچی قفقازی»، «پوف!!»، «مادام پی پی» و «در مصر برف نمی‌بارد» بازی و کارگردانی نمایش‌های «سلطان مار»، «مرگ یزدگرد» و «شبی در تهران» را بر عهده داشت. از کارهای تلویزیونی وی می‌توان به بازی در سریال «افسانه سلطان و شبان» و کارگردانی مجموعه ۵۰ قسمتی به‌نام «خواستگاران» اشاره کرد. وی همچنین انتخاب بازیگر و بازیگردان تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌است. بازی و منشی صحنهٔ فیلم نیمه‌بلند «رسول پسر ابوالقاسم» به کارگردانی داریوش فرهنگ نخستین تجربهٔ سینمایی اوست.

وی در فاصلهٔ سال‌های ۷۶–۱۳۶۷ به آموزش بازیگری برای گروه‌های مختلف سنی در مدارس و مؤسسات آموزشی مانند مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان وابسته به صدا وسیما پرداخت و نمایش‌هایی مانند «گل دوستی»، «یک روز زیبا»، «خاطره» و «خبر خوش» را اجرا کرد.

او چند نمایشنامه از بهرام بیضایی را بر صحنه برده، از جمله مرگ یزدگرد و سلطان مار.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.