گالری ساعت علیزاده
رازهایی درباره استایل جی جی حدید

رازهایی درباره استایل جی جی حدید

سال‌هاست که جی‌جی حدید، این مدل معروف هلندی-فلسطینی، به‌نوعی دنیای مد را به تسخیر خود درآورده است. جی‌جی با برندهای مختلفی کار کرده، در فشن‌شوهای متفاوتی شرکت داشته و عکسش نیز روی جلد مجلات گوناگون فشن چاپ شده است. جدا از لباس‌هایی که حدید در فشن‌شوها به‌تن می‌کند، او استایل خاص خودش را نیز دارد.

سال‌هاست که جی‌جی حدید، این مدل معروف هلندی-فلسطینی، به‌نوعی دنیای مد را به تسخیر خود درآورده است. جی‌جی با برندهای مختلفی کار کرده، در فشن‌شوهای متفاوتی شرکت داشته و عکسش نیز روی جلد مجلات گوناگون فشن چاپ شده است. جدا از لباس‌هایی که حدید در فشن‌شوها به‌تن می‌کند، او استایل خاص خودش را نیز دارد. اکثر استایل‌های او به سبک راحت و ساده و به‌عبارتی کژوآل هستند؛ هرچند که وقتی بخواهد در لباسی مجلسی بدرخشد، به‌خوبی از عهده این کار برمی‌آید. شما هم به استایل جی‌جی حدید علاقه دارید؟ در این مطلب با جزئیات استایل این مدل معروف آشنا شوید.

امضای شخصی جی جی مونوکروم پوشیدن است که باعث میشود این سوپرمدل بین المللی بلند قد تر هم به نظر برسد. باید متوجه شده باشید که به لطف استایلیست جدید او mimi cuttrell ، استایل های جی جی روز به روز به سمت استفاده ی یکدست از طیف مختلف یک رنگ مشخص پیش میرود. اتفاقا این کار یک حیله ی استایلیست هاست که می تواند در چند دقیقه ساماندهی شود؛

 

 

گفتیم که استایل تک رنگ یا مونوکروم به امضای شخصی جی جی حدید تبدیل شده، با این حال از تاثیر او بر ترند شدن کت های مشکی چرم به سبک جیمز دین نباید غافل شد. اضافه کردن یک تک کت چرم می تواند به استایل شما جلوه ی شیک تری ببخشید، نکته دیگری که جی جی حدید درباره کت ها رعایت میکند و در موارد مختلفی این کارا را از او دیده ایم، گذاشتن کت به روی شانه ها و نپوشیدن آستین های آن است.

 

 

یکی از اجزای جداناپذیر از استایل روزانه ی جی جی که تا به حال بسیار مورد توجه عکاسان مد قرار گرفته است، پوشیدن کتانی های سفید در کنار شلوار جین های گرل فرند است. ارادت جی جی به اسنیکرهای سفید به حدی زیاد است که گاها میبینیم در کنار لباس های بسیار رسمی و آفیشیال نیز از کتانی های سفید استفاده کرده است، شاید به همین دلیل است که استریت استایل کژوال و اسپورت جی جی حدید در بین سایر بلاگر های این حوزه، طرفداران بیشتری دارد.

 

 

در ابتدا گفتیم که علاقه شخصی جی جی استفاده از استایل های تک رنگ در موقعیت های مختلف است. اما این دلیل موجهی نیست که سوپر مدل پر طرفداری که به استریت استایل های جسورانه اش معروف است از میکس و مچ رنگ های مختلف در استایل روزانه اش استفاده نکند. در ادامه تصویری از یک استایل چند رنگ جیجی حدید را می بینید که همگی از طیف رنگ های سرزنده و براق انتخاب شده اند و ترکیب چشم نوازی ساخته اند.

 

 

به نظر می رسد متریال denim بسیار مورد توجه خانواده حدید قرار دارد. بلا حدید به پوشیدن چند لایه ای آیتم های جین شهرت داردو جی جی نیزبه این جنس پارچه علاقه زیادی نشان می دهد. در ادامه تصویری از یک استایل تک رنگ جی جی را می بینید. پوشیدن شلوار تیره نسبت به بالاتنه، به کشیده تر نشان دادن پاها کمک می کند.

 

 

اگر تمایل دارید آیتم های مختلف استایل شما در یک طیف رنگ قرار داشته باشد ولی کاملا یک رنگ نباشید، می توانید از متریال های متنوعی در استایل خود استفاده کنید.احتمالا تا پیش از این، اعتمادی به ترکیب پارچه ای براق با مخمل نازک برای استایل روزانه نداشتید؛ پیشنهاد می کنیم از تصویر زیر برای میکس متریال های متنوع ایده بگیرید.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.