گالری ساعت علیزاده
تاثیرگذارترین سلبریتی های کره‌ای در صنعت مد

تاثیرگذارترین سلبریتی های کره‌ای در صنعت مد

سلبریتی های کره ی جنوبی با استایل و  چهرهای منحصر به فرد خود، این روزها در صدر جدول محبوبیت و تاثیرگذاری دنیا هستند. به طوری که توجه برندهای فرانسوی و مشهور دنیای مد را به خود جلب کرده و از آنان به عنوان سفیر برند، دعوت به همکاری کردند.

طبق اعلام مجله‌ های مشهور مد و فشن، سلبریتی های کره‌ای امروزه در صدر محبوبیت و شهرت قرار دارند و استایل منحصربفرد باعث شده تا با به نمایش کشیدن هر آیتم لباس و محصولات زیبایی، در سریع‌ترین زمان ممکن موجودی آن‌ها به پایان برسد.

همچنین استایل های منحصربفرد این سلبریتی‌ها توجه برند های مشهور دنیای مد را به خود جلب کرده است.

به همین خاطر شاهد همکاری برند های مشهوری مثل louis vuitton, dior, chanel با گروه های مشهور خوانندگی کره‌ای مثل bts, blackpink هستیم‌.
در این مطلب با مفهوم سفیر برند و علت انتخاب این افراد بیشتر آشنا می‌شویم.

سلبریتی های کره ی جنوبی با استایل و  چهرهای منحصر به فرد خود، این روزها در صدر جدول محبوبیت و تاثیرگذاری دنیا هستند. به طوری که توجه برندهای فرانسوی و مشهور دنیای مد را به خود جلب کرده و از آنان به عنوان سفیر برند، دعوت به همکاری کردند.

اما سفیر برند چه کسی است؟

سفیر برند یا brand ambassador به اشخاصی گفته می شود که به عنوان چهره ی یک برند شناخته می شوند و ارزش ها  و هویت یک برند را به نمایش می گذارند. این افراد به صورت طولانی مدت با برندها همکاری می کنند و جدیدترین محصولات را به دنیا معرفی می کنند.

یکی از مشهورترین خانه های مد فرانسوی louis vuitton در جدیدترین فعالیت هایش با گروه خوانندگان مشهور کره ی جنوبی به عنوان سفیر برند همکاری کرد.

طبق اعلام برند: گروه bts با پیام نشاط آور شناخته می شود که تاثیر مثبتی را منتقل می کند و ما به آنها خوش آمد می گوییم.

 

 

همچنین در کنار شناخته شده ترین گروه خوانندگان پسران bts، گروه خوانندگی دختران blackpink با خوانندگان چند ملیتی و استایل های خاصشان از کمپانیyg توجه برندهای مشهور زیادی را به خود جلب کردند.

 

 

یکی از دختران گروه rose به خلاقیت و شوخ طبعی شهرت دارد و به همین علت خانه ی مد و فشن saint laurent که طرفدار خلاقیت، آزادی تفکر، جابه جایی مرزها و قدرتمندی است، از او دعوت به همکاری کرده است.

 

 

او همچنین از دوران نوجوانی علاقه ی زیادی به اکسسوری های tiffany & co داشت و همیشه از محصولات آن استفاده می کرد. این برند به دلیل شخصیت آزاد و انتخاب های مدرن، او را به عنوان سفیر برند انتخاب کرد و برای مجموعه ی hardwear با او همکاری کرد.

 

 

از دیگر اعضاء jennie به سلیقه ی ذاتی در مد و فشن شهرت دارد. او شخصیتی قدرتمند، جوان، جذاب و کاریزماتیک دارد. او در میان طرفدارانش به «آدم شنل» یا chanel human شهرت دارد. این برند فرانسوی پس از شنیدن آوازه ی شهرتش، او را به عنوان سفیر مد و زیبایی برند انتخاب کرد.

 

 

lisa که به رپ خوانی و حرکت های رقص خاصش شهرت دارد، کوچکترین فرد گروه است و فعال ترین صفحه های مجازی را دارد. شخصیت کاریزماتیک  و محکم او که از شکستن هنجارها ترسی ندارد، دلیل اصلی انتخاب خانه ی مد فرانسوی celine به عنوان سفیر برند است.

 

 

jisoo بزرگترین فرد گروه است. او چهره ی زیبا و خانمانه و شخصیت بسیار دلنشینی دارد. چهره ی او حتی قبل از ورود رسمی اش به عنوان خواننده شهرت بسیاری پیدا کرده بود. و در نهایت خانه ی مد اصیل و کلاسیک dior او را به عنوان سفیر برند برای محصولات زیبایی، عطر و لباس انتخاب کرده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.