گالری ساعت علیزاده
بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال «کلبه ای در مه»

بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال «کلبه ای در مه»

شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان در نقش ماه گل ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی متولد  ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در شمیرانات است که  سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد.

 

 

آغاز فعالیت هنری

شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

اولین فعالیت جدی خود را در سینما با بازی در فیلم مسافر در سال 1380 شروع کرد ولی هنوز مردم او را به خوبی نمی شناختند تا اینکه در سریال جدید سیروس مقدم بنام مدینه بازی کرد او در این سریال نقش یک پرستار را بازی می کرد. بازی او در سریال «پرده نشین» در سال 93 و سریال «مینو» در سال 97  به شهرت او افزود.

 

 

شیوا ابراهیمی در سریال «کلبه ای در مه»

 شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان که از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در نقش ماه گل ایفای نقش کرده است.

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی به زودی از این شبکه روی آنتن می رود.

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

شیوا ابراهیمی در کنار بازیگرانی چون فرخ نعمتی، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، محبوبه اسدی و سیدمهرداد ضیایی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی و … ایفای نقش کرده است

 

شیوا ابراهیمی در سریال «خانه امن»

شیوا ابراهیمی همچنین در سریال «خانه امن» که سال 99 از شبکه یک سیما پخش شد،  در نقش مهسا و همسر داوود عضو باند پولشویی و قاچاق نقش آفرینی کرده بود و در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی نیز در نقش اکرم حضور داشت.

 

وضعیت ازدواج شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی چند سال پیش با آقای بهنام خدایاری ازدوج کرده است. این زوج پس از ازدواج مدت چهار سال به هندوستان رفتند و در آنجا صاحب دختری به نام نفس شدند.

شیوا ابراهیمی دخترش را در یکی از شهرهای هند به نام پونا به دنیا آورده و تا قبل از تولد دخترش از جنسیت آن مطلع نبوده است.

 

 

 

تولد نفس دختر خانم شیوا ابراهیمی 

وی در مصاحبه ای گفته بود که تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر است یا پسر. من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز خیلی طبیعی طی شود. وقتی نفس به دنیا آمد واقعا سورپرایز شدم چون فکر می کردم فرزند پسر است. البته من هم پسر و هم دختر دوست داشتم ولی احساس می کردم بچه پسر است و وقتی فهمیدم بچه دختر است شاید یه کمی خوشحال تر شدم. نفس در هند و شهری به نام پونا به دنیا آمد و من تا قبل از تولد او حتی سونوگرافی نرفتم و کلا همه چیز روند خیلی طبیعی داشت گفتنی است نفس دختر خانم ابراهیمی در سال 1381 متولد شده است.

 

آثار شیوا ابراهیمی:

سریال تلویزیونی:

کهنه سوار، آخرین غزل، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مدینه، پرده نشین، فرات، داوران، دیگری، آشوب، باران عشق، مسافر، و خداوند عشق را آفرید، زیر هشت، همه بچه های من، روزهای بهتر، مینو، برادرجان، خانه امن، زمین گرم، کلبه ای در مه و.....

فیلم سینمایی:

شام آخر، خواب لیلا، پیش خواهد آمد، گلهای خیابانی، جایی برای بودن، گنجشکک اشی مشی، خون خدا و …

 

 

پیچ اینستاگرام شیوا ابراهیمی

صفحه رسمی وی به نشانی shivaebrahimi فعال است .

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.