گالری ساعت علیزاده
بیوگرافی محبوبه اسدی بازیگر نقش گل صنم در سریال «کلبه ای در مه»

بیوگرافی محبوبه اسدی بازیگر نقش گل صنم در سریال «کلبه ای در مه»

محبوبه اسدی تجربه حضور در تئاتر و سینما را در کارنامه هنری خود دارد و در اولین حضورش در تلویزیون در نقش گل صنم ندیمه همسر برزو خان سریال کلبه ای در مه بازی کرده است.بیوگرافی این بازیگر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیوگرافی محبوبه اسدی

محبوبه اسدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۸ اردیبهشت می باشد. وی  فارغ التحصیل رشته بازیگری و روان شناسی بوده و دوره های آزاد کارگردانی و فیلمنامه نویسی کانون سینماگران جوان و کلاس های بازیگری موسسه علوم سینمایی را طی کرده است .

 

 

آغاز فعالیت هنری

از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و به همین دلیل بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه رشته بازیگری را انتخاب کرد و توانست در این رشته فارغ التحصیل شود

علاوه بر دانشگاه در کلاس‌های آزاد کارگردانی و فیلمنامه نویسی کانون سینماگران جوان نیز شرکت کرد و تکنیک‌های بازیگری را در این کلاس ها آموخت.

محبوبه اسدی در فیلم‌هایی همچون خانه ابری به کارگردانی محمود طاهری و فیلم پاگچی به کارگردانی محمد باقر زنگنه و فیلم توسیچ کتاب به کارگردانی یاسر عرب ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر در زمینه کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه نیز تجربیاتی کسب کرده است و کارگردانی دو فیلم کوتاه به نام های «کافه پناه» و «سبز» را بر عهده داشته است.

محبوبه اسدی علاوه بر بازیگری و کارگردانی موسس و مدیر عامل موسسه رهاوردفیلم و موسسه تصویر سازان فروغ زمان است که چند سالی است به تدریس بازیگری و شخصیت پردازی نقش می پردازد.

 

 

محبوبه اسدی در سریال کلبه ای در مه 

محبوبه اسدی یکی از شخصیت های کلبه ای در مه است. او در این سریال نقش گل صنم ندیمه همسر( رزیتا غفاری ) برزوخان (سام قریبیان) را بازی می کند. نقش او در این سریال از نقش های کلیدی محسوب می شود.

و در خلاصه داستان سریال «کلبه ای در مه» آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …» 

 بازیگرانی از جمله فرخ نعمتی، مریم بوبانی، سام قریبیان، حمید ابراهیمی، آشا محرابی، رزیتا غفاری، ساقی زینتی، سید مهرداد ضیایی، محمد نادرخانی، حسام محمودی، سیاوش چراغی پور، خشایار راد، محبوبه اسدی، رویا حسینی، رضاجوشنی، شهروزآقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهرداد ابسالان، مسیح خانزاده، میلاد ایمانی ،محسن کاشی زاده ، سودابه بیضایی و شیوا ابراهیمی در سریال کلبه ای در مه بای کرده اند.

 

 

وضعیت ازدواج محبوبه اسدی

از زندگی شخصی وی اطلاعات جامعی در دسترس نیست .

 

 

سریال ها، فیلم ها و نمایش های محبوبه اسدی

محبوبه اسدی نقش آفرینی های زیبایی در پروژه های مختلف داشته است که برخی از آنها عبارتند از:

  • فیلم خانه ابری به کارگردان محمود طاهری
  • فیم پاگچی به کارگردانی محمد زنگنه
  • فیلم طوسی چرک تاب به کارگردانی یاسر عرب
  • فیلم کوتاه عینک دودی به کارگردانی علیرضا باصفا
  • فیلم کوتاه من و من به کارگردانی سهیل وفایی
  • فیلم کوتاه تنهایی ملینا ساخته مجتبی هلیلی
  • فیلم کوتاه اقیانوس آب ساخته سمانه هادی افضل
  • فیلم کوتاه خاموشی اثر رحمت عنایت
  • و…

 

فعالیت محبوبه اسدی در حوزه کارگردانی

فیلم های کوتاهی که محبوبه اسدی تاکنون کارگردانی کرده است عبارتند از:

  • فیلم وتاه کافه پناه
  • فیلم کوتاه سبز

 

 

پیج اینستاگرام محبوبه اسدی

در اینستاگرام میتوانید این هنرمند را با آیدی mahbobeasadi.art دنبال کنید و تصاویر بیشتر  این بازیگر  را در صفحه اینستاگرامش مشاهده کنید.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.