گالری ساعت علیزاده
لباس های اوت کوتوق از جنس دستمال کاغذی

لباس های اوت کوتوق از جنس دستمال کاغذی

یکی از بزرگترین و پرفروش‌ترین برند های دستمال کاغذی در کانادا به نام cashmere هرساله مسابقاتی را برگزار می‌کند و از بهترین طراحان لباس دعوت می‌کند تا لباس هایی با استفاده از دستمال کاغذی طراحی کنند! این رویداد به عنوان اولین رویداد طراحی لباس اوت کوتوق با استفاده از دستمال کاغذی شناخته می‌شود و برنده‌ی آن ۱۵۰۰ دلار کانادا دریافت خواهد کرد.

یکی از بزرگترین و پرفروش‌ترین برند های دستمال کاغذی در کانادا به نام cashmere هرساله مسابقاتی را برگزار می‌کند و از بهترین طراحان لباس دعوت می‌کند تا لباس هایی با استفاده از دستمال کاغذی طراحی کنند!

این رویداد به عنوان اولین رویداد طراحی لباس اوت کوتوق با استفاده از دستمال کاغذی شناخته می‌شود و برنده‌ی آن ۱۵۰۰ دلار کانادا دریافت خواهد کرد.
این رویداد امسال بنا به حفظ سلامتی به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار شد.

برند کانادایی مشهور و پر فروش دستمال کاغذی به نام cashmere هرساله مسابقاتی را برگزار می کند که مشهورترین طراحان لباس کانادایی در آن شرکت می کنند. چالش این مسابقات طراحی لباس صرفا با استفاده از دستمال کاغذی است.

 

 

موضوع مسابقات امسال طراحی لباس، تلفیق لباس های بالماسکه ی ونیز در قرن 16 و استایل های مدرن بود. پس از مشخص شدن برنده ی مسابقات، نزدیک به 1500 دلار کانادا جایزه تعلق می گیرد. این مسابقات به هدف آگاه سازی افراد از بیماری سرطان سینه به وجود آمده است.

 

 

از شرکت کنندگان این مسابقه rod philpott در زمینه ی طراحی لباس های شب و لباس عروس خاص شهرت بسیاری دارد. او برای طراحی این لباس قصد داشت تا از واکس استفاده کند اما تغییر رنگ دستمال ها باعث خراب شدن ظاهر آن می شد.

 

 

به همین علت او تصمیم گرفت تا با پارافین قطعات دستمال را شکل بدهد و روی تور اصلی لباس بدوزد. او برای طراحی و ساخت این لباس از 8000 قطعه دستمال کاغذی استفاده کرد تا گل های روی این پیراهن را بسازد. 

به گفته ی او شکوفه ها نشان دهنده ی زیبایی خانم ها و شکننده بودن زندگی است و ماسک نشان دهنده ی قدرت و جنگیدن.

 

 

از دیگر شرکت کنندگان joseph tassoni بود که برای این لباس از طراحی لباس عروس خواهرش دنباله ای پر از گل های کوچک و بزرگ طراحی کرده بود. طراحی و ساخت این لباس حدود 600 ساعت زمان برده است. همچنین او از اولین طراحان کانادایی است که ماسک های چندبار مصرف را برای بیمارستان ها تولید کرد.

 

 

شرکت کننده ی بعد vfranz bernil ازمونترال کانادا در این مسابقه شرکت کرده بود. سبک طراحی او شیک، مدرن و متفاوت است. او برای طراحی این این لباس از تلفیق لباس شب های ونیزی و کت های مدرن استفاده کرده است. این لباس از دستمال کاغذی های سفید و صورتی ساخته شده و با ماسک راز آلود کامل شده است.

 

 

طراح خلاق کانادایی evan biddell تا به حال در مسابقات متعددی برنده ی جوایز طراحی لباس شده است و سبک طراحی او لباس های خیابانی است. او برای طراحی این لباس استایل خیابانی را با لباس های مدرن تلفیق کرده است. در این لباس از لایه های متعدد دستمال کاغذی استفاده شده است.

این مسابقات امسال به صورت دیجیتال و آنلاین برگزار شد و برندگان آن به صورت رای مردمی مشخص می شوند.

اسپانسر برگزاری این مسابقات به ازای هر رای به بنیاد تحقیقات سرطان سینه در کانادا یک دلار کانادا کمک خواهد کرد و همچنین بنا به حفظ سلامتی مبالغ متفاوتی را به بیمارستان های کانادا کمک کرده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.