گالری ساعت علیزاده
طراحی کیف های جدید bvlgari

طراحی کیف های جدید bvlgari

از طرح های مشهور این برند ایتالیایی،‌طرح مار serpenti است که در انواع اکسسوری هایی چون جواهرات، ساعت و کیف طراحی شده و به وسیله‌ی مشهورترین و به روزترین خانم های دنیا استفاده شده است. این قطعه اولین بار برای بازیگر الیزابت تیلور در فیلم کلئوپاترا سال ۱۹۶۰ طراحی شده بود که جذابیت بی‌نهایت آن باعث شد تا طرفداران زیادی میان افراد هالیوود داشته باشد.

خانه‌ی مد ایتالیایی در جدیدترین مجموعه‌ی خود با طراح ژاپنی yoon ahn  همکاری کرده است. او به طراحی جواهرات طلا‌ی شلوغ و بزرگ برای خوانندگان و رپر‌ها شهرت دارد. از کار های او می‌توان به جواهرات خواننده ‌kenye west شوهر کیم کارداشیان اشاره کرد.

به گفته‌ی او مار‌ها موجودات شگفت انگیزی از طبیعت هستند که به واسطه‌ی برند بولگاری به نشانه‌ای از نهایت زیبایی تبدیل شده‌اند. او در این مجموعه‌ قصد داشت تا شکلی خاص و واضح و اما موقت از ظاهر این مار را به نمایش بگذارد. درواقع ترکیبی از زیبایی طبیعت با خلاقیت انسان.

از طرح های مشهور این برند ایتالیایی،‌طرح مار serpenti است که در انواع اکسسوری هایی چون جواهرات، ساعت و کیف طراحی شده و به وسیله‌ی مشهورترین و به روزترین خانم های دنیا استفاده شده است. این قطعه اولین بار برای بازیگر الیزابت تیلور در فیلم کلئوپاترا سال ۱۹۶۰ طراحی شده بود که جذابیت بی‌نهایت آن باعث شد تا طرفداران زیادی میان افراد هالیوود داشته باشد. اکنون و پس از گذشت تقریبا ۶۰ سال شکل مار این برند همچنان محبوبیت خود را دارد.

 

 

این خانه‌ی مد ایتالیایی در جدیدترین مجموعه‌ی خود با طراح ژاپنی yoon ahn  که یکی از صاحبان برند ambush هم هست، همکاری کرده است. او به طراحی جواهرات طلا‌ی شلوغ و بزرگ برای خوانندگان و رپر‌ها شهرت دارد. از کار های او می‌توان به جواهرات خواننده ‌kenye west شوهر کیم کارداشیان اشاره کرد.

 

 

او در مصاحبه‌اش با مجله‌ی vogue گفت: برای شروع من به تمامی باغ وحش‌ها، فروشگاه حیوانات و مراکز نگهداری مار ها سر زدم. به آن‌ها خوب نگاه کردم و از حالت بدنشان الگو برداری کردم.

 

 

به گفته‌ی او مار‌ها موجودات شگفت انگیزی از طبیعت هستند که به واسطه‌ی برند بولگاری به نشانه هایی از نهایت زیبایی تبدیل شده‌اند. برای این مجموعه‌او قصد داشت تا شکلی خاص و واضح و اما موقت از ظاهر این مار را به نمایش بگذارد. ترکیبی از زیبایی طبیعت با خلاقیت انسان.

او برای این مجموعه سه نوع کیف طراحی کرده است :

 

کیف میهمانی :

 او برای طراحی این کیف از یک عکس اینترنتی کمک گرفته است. در این عکس مار بدن خود را به حالت قلب در هم برده است. با الهام از این حالت، این کیف خاص با استفاده از چرم مشکی و رنگ متالیک آلمینیومی طراحی شده است. این کیف دارای یک بند است که می‌توان از آن به عنوان کیف روی شانه یا با کوچک کردن آن به عنوان کیف دستی استفاده کرد. به گفته‌ی او بهتر است این حالت دوست‌داشتنی از مارها را بیشتر به نمایش بگذاریم!

 

 

کیف دستی :

این کیف‌ها با رنگ های روشن و فسفری در انواع سبز و آبی با دسته‌ی کار شده و پر زرق و برق، یک کالای لوکس است که برای میهمانی های لاکچری طراحی شده است. این کیف دارای یک بند است که قابلیت جدا سازی دارد و از جنس چرم طبیعی و رنگ شده هستند.

 

 

کیف چندکاره :

این کیف مورد علاقه‌ی او است. به گفته‌ی او بسیاری از خانم‌ها از صبح تا شب درگیر کار های متفاوت هستند و گاهی اوقات زمانی برای تعویض لباس و استایل ندارند. این کیف‌را به طور کلی به شکل کیف کمری طراحی شده و امکان استفاده از آن به صورت کیف روی شانه هم وجود دارد. او می‌گوید این کیف کامل کننده‌ی هر نوع استایل اسپرت و با استفاده از کفش کتانی یا مجلسی و با استفاده از کفش پاشنه بلند است.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.